понедельник, 31 марта 2014 г.

побажання сестрі на день народження

Чудова моя , мила і ніжна сестричка ! Я рада сьогодні привітати тебе з наступившим Днем твого народження ! Ніхто не може встояти перед твоєю чарівною харизмою ! Бажаю , щоб все хороше , що ти робиш , поверталося тобі в стократ ! Життя хай дарує тобі щодня хвилини радості , а року - нескінченне і бездонне щастя! Бажаю , щоб життя твоя текла , як повноводні ріки , наповнені кришталевої і блакитною водою . І не тільки в твій день народження , але й в усі інші дні , я від щирого серця щиро бажаю тобі всього самого життєрадісного і прекрасного ! Яскравих і незабутніх зустрічей , святкового настрою , вірних друзів , творчих звершень і любові! Від усієї душі й від усього свого полум'яного серця , хочеться побажати тобі здоров'я , радості , щастя і процвітання! З Днем Народження !

412345 (Голосів: 17 )

Мій ангел , мила сестра ! -
Тебе привітаю з днем ​​народження,
Для всіх рідних ти втілення
Посмішки , радості , добра.
Зріднилися з дитячих років з тобою ,
Ти допомагаєш мені у всьому.
Так нехай же за добро святе
Доля стократ відплатить добром !
ЗА ВИКОНАННЯ МРІЇ
Подруга днів моїх , сестра ,
Ти для мене як промінчик світла .
І в цей день сказати пора:
«Дякую тобі за це! »
Тобі бажаю в день рожденья
Здоров'я , вічної краси.
Нехай у цей рік без промедленья
Твої здійсняться мрії !

ЗА ЛЮБОВ - для найулюбленішої
Мені в цьому житті пощастило ,
Що у мене сестра така !
Ти даруєш радість і тепло ,
Посмішкою душу зігріваючи .

Тобі бажаю я здоров'я
І вічно юної краси.
Нехай на тебе дивляться з любов'ю
Всі ті , кого так любиш ти .

412345 (Голосів: 110 )

Дорога сестра , я вітаю тебе з прекрасним днем , коли всі з захопленням дивляться на тебе. Ти купаєшся в променях щастя і веселощів. Іскриться шампанське : в твою честь виголошують тости друзі та подруги. Нехай це чарівне стан свята буде з тобою завжди . Здоров'я тобі , успіхів та здійснення бажань ! За тебе , сестра рідна! З днем народження !

412345 (Голосів: 26 )

Сестричка мила моя
Хочу привітати я тебе
Побажати великого щастя
Що б обійшли тебе негоди

Щоб цвіла як у травні троянда
Щоб не чахнула від морозу
Прокричу тобі я голосно :
З Днем Народження сестричка !

412345 (Голосів: 165 )

Моя улюблена старша сестра ,
Ти - втілення добра.
Ціную я з перших дитячих років
Твоєї душі високий світло.
Пускаючи в долі красивою , яскравою ,
Мрії збуваються твої .
Тобі бажаю у день народження
Здоров'я, щастя і любові!

412345 (Голосів: 70 )

Ти найкраща , найближча !
Ти як криниця - найчистіша !
Так залишайся такою ж рідною ,
Милою і серцю завжди дорогий !

412345 (Голосів: 28 )

Мила така , молодша , рідна ,
Дівчинкою ти бігала , виросла зараз!
Будь же ти щаслива , сестриця дорога!
Я тобою милуюся , бачачи кожен раз!

412345 (Голосів: 28 )

Я з щирою братньою любов'ю
Тебе вітаю , сестра !
З тобою ми рідні по крові.
Хочу , щоб веселою була ,
І жіночого щастя бажаю -
Любити і любимою бути .
Щоб витрачати , купюр не рахуючи ,
Щоб щасливо радісно жити !

412345 (Голосів: 52 )

Я п'ю за щастя ! Що для щастя треба ?
Щоб у всьому була удача з нами
І щоб завжди дивилася ти на брата
Щасливими закоханими очима !

412345 (Голосів: 15 )

Що побажати тобі , сестра ? Удачи ?
Від життя кожен хоче свого ...
А я тобі бажаю просто щастя ,
Щоб було потроху , але всього !
І ніколи не сумувати ,
Не знати про засмучення ,
З посмішкою вранці вставати ,
Як у цей день народження !
Смс з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий