четверг, 27 марта 2014 г.

Поздоровлення чоловікові З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ

Хочу , щоб для будь-якої моєї мрії
Ти був усе життя єдиною кордоном ,
Хочу в тій книзі , що читаєш ти ,
Бути першій і останній сторінках .
Хочу з усіх твоїх турбот і дум
Вкрасти , принаймні , половину ,
Хочу , щоб раптом тобі прийшло на думку ,
Що щасливий ти , - і в цьому я винна !
Хочу тобі спокою не давати ,
Бути сильною та залишатися слабкою ,
Хочу тебе своєю любов'ю кликати -
Адже я і жити інакше не могла б !

Хочу бути музикою , щоб ти звик
І без неї не міг прожити і години.
Хочу , щоб мовчки , там , де слабий мову ,
Могла я серцем в серці достукатися .

Хочу , щоб , як би не був шлях наш крутий,
Він вів нас не пустелею , а садом ,
Хочу , щоб близнюки - любов і праця
- Усе життя прожили з нами поруч.

Будь щасливий і не змінюйся :
Таким , як є, і залишайся .
Серед життєвих негараздів , перешкод
Ти для мене потрібніше всіх.

412345 (Голосів: 54 )

Ти краще за всіх , тебе я знаю ,
Жити без тебе я не можу !
Всі лише з тобою я забуваю -
Ти життя наповнив всю мою .
З тобою мені світло і спокійно ,
З тобою я тільки бути хочу .
Жити без тебе мені неможливо ,
За що тобі дякую !
Там , де темно , ти усюди світиш
Спасибі , милий , мені тепло
Від очей твоїх при кожній зустрічі ,
Від поцілунків - добре !
Ти поруч , тут , ти весь зі мною ,
Нехай ти десь далеко ,
Лише расстоянье - полосою ,
Але мені на це все одно !
З часом все змінилося:
Став для мене мрією на століття ,
Ніби я в тебе закохалася ,
Коханий мій ти Людина !

412345 (Голосів: 7 )

Ах , чоловік , яке це щастя ,
Що ти народився в цей день ,
Нехай від тебе підуть негоди
І хмари не кидають тінь.
А якщо все ж будуть хмари ,
Так це теж не біда
Тебе на світі немає краще ,
Ти моє сонечко завжди !

412345 (Голосів: 11 )

Для мене сьогодні свято самий чудесний,
Цього дня народився ти на білий світ !
Ти по життю - немов вітер мій попутний ,
Нікого ріднею , дорожче , ближче немає !
А зі мною ніжний ти і терплячий ,
Навіть якщо, як вулкан , я раптом скиплю ...
Я хочу сказати тобі спасибі ,
І зізнатися в тому , як я тебе люблю!
Довгих років тобі , здоров'я і терпіння ,
Виконуються нехай твої мрії !
Нехай тобі приносить кожну мить ,
Стільки щастя, скільки даруєш світу ти !

412345 (Голосів: 48 )

Не стану я твоєю звичкою .
Твоїм звичайним буднем ,
Щоб було мною все , у всьому
Звично особистим і безособовим .
Хочу бути святом , навесні ,
Німим відкритості, потрясінь ,
Преображення , неділею ,
Завжди нареченою - НЕ дружиною.
Я буду вранці - синім , райдужним ,
А чи не листком календаря.
За кожну мить завдяки ,
Ти станеш молодим і радісним.

412345 (Голосів: 8 )

У нас сьогодні звану вечерю .
Я ненадовго відверну .
Сьогодні день народження чоловіка.
Про нього скажу я , як зможу :
Мій чоловік - годувальник і годувальник.
За що особливо люблю ,
Що вікової дотримуючись звичай ,
Він весь дохід несе в сім'ю.
Живу давно з моїм чоловіком
Я як за кам'яною стіною ,
Він був завжди надійним другом
І вірною я була дружиною.
Здоров'я у нього чимало ,
Його нечасто бачить лікар.
Прошу я всіх підняти келихи
І побажати йому успіхів!

412345 (Голосів: 16 )

Мій хороший , мій улюблений ,
З Днем Народження тебе ,
Побажаю , щоб вистачало -
На тебе і на мене :

Дивовижних відкриттів ,
Грошей - просто щогодини.
І щоб щастя прив'язалася ,
І не покидало нас !

Щоб був достаток у домі ,
Щоб були відпустки ,
Щоб ми з тобою жили
І любили на століття.

412345 (Голосів: 35 )

Моя любов тебе зберігала ,
Коли вдалині ти був , мій милий ,
Моя любов тебе зустрічала ,
Коли повернувся. нехай чимало
Є попереду шляхів - доріг ,
Турбот , бажань і тривог ,
Але путеводною зіркою
Моя любов завжди з тобою!

412345 (Голосів: 11 )

Улюблений , солодкий і бажаний,
Люблю тебе мій , довгоочікуваний ,
Як світло у віконці на зорі
Я тихо підкрадусь до тебе !
Тебе я ніжно обійму
Як сильно я тебе люблю!
Тобі сьогодні побажаю
Ти будь зі мною таким завжди
І з Днем народження вітаючи ,
Скажу , що вірю я в тебе

412345 (Голосів: 10 )

Нехай грає щастя скрипка ,
Нехай цвіте твоя усмішка!
Нехай веселощі буде ,
Радість струмує до ранку!
Буде життя твоє безтурботної ,
Смуток - короткою , щастя - вічним !
Світить нехай любов , як му -
зика , мій коханий чоловік !
І тобі , коханий мій ,
Дует нехай і вітер з мо -
ря , приносить знову і знову
Нам чарівну любов !
День народження листівка

Комментариев нет:

Отправить комментарий