понедельник, 31 марта 2014 г.

гарні привітання

Від дум , турбот , не треба супити ,
Нехай посмішка світиться в очах ,
Бажаємо щастя і здоров'я ,
Успіхів і удач у всіх справах!

312345 (Голосів: 3 )

Нехай безтурботно життя йде , Легко , як метелики політ . Нехай радість кожен день несе , Нехай тобі у всьому щастить.

312345 (Голосів: 4 )

Нехай буде щастям сповнений будинок, і стане, без сумніву , прекрасним , світлим , добрим днем , День твого народження!

212345 (Голосів: 4 )

Нехай сняться казкові сни ,
А бадьорість буде солодкої
І підростає малюк син
Для щастя маминого
І радості батька !

212345 (Голосів: 1 )

Нехай у житті буде багато сонця!
Нехай все прийде , що хочеш ти!
Хай щастя в двері твою увірветься
І дійсністю стануть всі мрії !

212345 (Голосів: 2 )

Від усієї душі без багатослів'я ,
Бажаю юлаг тобі земних
Добра бажаю і здоров'я!
Ти їх, звичайно , заслужив !

112345 (Голосів: 1 )

Щасливої ​​(им) будь - хоч важко буде іноді ,
Улюбленою (им) будь - любов рятує нас завжди ,
Будь молодцем - в будь-яких умовах тримайся ,
Адже щоб не було - прекрасне це життя .

112345 (Голосів: 1 )

З днем народження тебе вітаю , з часто б'ється серцем у грудях , багато щастя тобі я бажаю і особливо багато в любові!

112345 (Голосів: 1 )

Все, що життя звучить красиво ,
Я хочу подарувати тобі ,
Щоб ти був ( а ) самим (ою) щасливим (ою)
У цьому світі ,
На цій землі ! C ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ МИЛАЯ ( ИЙ ) !

112345 (Голосів: 1 )

Хай щастя супутником твоїм
Залишиться на століття
І буде поруч назавжди
Кохана людина !
Вітальні листівки з днем народження для дітей

Комментариев нет:

Отправить комментарий