понедельник, 31 марта 2014 г.

для мами вітання в день народження

Від душі бажаємо щастя ,
Чудового здоров'я !
Зізнаємося в найкращих почуттях
І ставимося з любов'ю.

Нехай сьогодні , в день рожденья ,
Посміхається природа ,
За вікном і в цьому будинку
Буде ясна погода!

412345 (Голосів: 35 )

Нескінченна Твоя доброта ,
І турбота не знає втоми ,
Материнської душі краса
Непідвладна негараздам ​​і старості.

Хай ідуть чередою року
І лягають зморщечки вперто .
Будь здорова Ти , мама , завжди ,
Будь і щаслива , мила мама !

412345 (Голосів: 6 )

Не сумуй, що волосся сивіє ,
Бережи себе і не болів ,
Тому що немає на білому світі ,
Людини ближче і рідніше .

Намагаєшся здаватися суворої ,
Але складки гіркоти видні ,
Дивишся з тугою і тривогою
На пасма першої сивини.

І не року поспішають , а дати.
І ти трохи збентежена .
Ти знала радість і втрати.
Ти мати , Ти жінка , Дружина .

412345 (Голосів: 7 )

Мамочка рідна і кохана ,
Мій любий вірний дорогий!
Нехай посмішка ласкава , мила
Осяває погляд променистий твій .

Нехай будь-яку справу виходить ,
Не шкодує сонечко тепла ,
Тільки радість на шляху зустрічається ,
Щоб ти щасливою була !

412345 (Голосів: 7 )

З днем народження мила мама !
Всі рідні з тобою зараз .
Ти нас з братом ростила , годувала
І за ручку вела в перший клас.

Дитинство скінчилося , ми подорослішали.
Ти для нас дорога людина .
Ми тебе дуже любимо і цінуємо !
Будь здоровою , щасливою довіку !

412345 (Голосів: 7 )

Вітаємо все , люблячи ,
З днем ​​народження тебе .
Будь такою ж енергійною ,
Молодий і симпатичною .
Будь завжди ти поруч з нами ,
Мила , рідна мама !

412345 (Голосів: 23 )

Не біда , що роки вихором проносяться .
Нехай виповниться те, чого хочеться.
Нехай забудеться те, про що треба забути.
І бажаю тобі я счастливою бути .

412345 (Голосів: 32 )

Як підібрати слова признанья за тепло ,
Що з перших днів моїх у твоїй душі жило ,
Що з кожним днем сильніше ставало ,
Від болю і негараздів завжди мене зберігало .

Улюблена , рідна , дорога
Сьогодні день народження відзначає .
Напевно , неважко здогадатися ,
Що це мамі я в любові хочу зізнатися.

Такий же безмежно будь красивою ,
Щасливої ​​, потрібною і коханою.
Рідна матуся , я так тебе люблю!
За життя , мені дану тобою , дякую .

412345 (Голосів: 18 )

Дороги всі мої - твої дороги ,
І все, що прожив , - це життя твоя ,
І лише твої все життя писав я рядка.
Негаразди все забудь , як гіркий сон ,
І низький , до землі , прийми уклін!

412345 (Голосів: 19 )

Хто найкращий з людей?
І чий сьогодні день народження ?
Коханої матусі моєї !
Прийми ж ці привітання!

Ти не журися ніколи ,
Нехай здоров'я міцним буде !
І пам'ятай головне завжди -
Ми всі тебе дуже любимо !
Дитячі вітальні листівки з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий