четверг, 27 марта 2014 г.

ПРИВІТАННЯ ДРУЗІВ З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ

Сьогодні , в День народження твій
Сьогодні , в День народження твій ,
Бажаємо серцем і душею :
Здоров'я, бадьорості і сміху ,
У всіх справах твоїх успіху !

512345 (Голосів: 2 )

Щоб все життя Вам прожити без перешкод!
Море щастя , бажаємо , безмежного ,
Багато радощів в житті , утіх ,
Та до того ж здоров'я надійного ,
Щоб все життя Вам прожити без перешкод!

412345 (Голосів: 19 )

Не буває радісніше днів ,
Чим свята кращих друзів!
Адже в день їхнього народження
Так здорово їм піднімати настрій.

Так от , милий мій друг ,
Хочу побажати тобі щастя ,
Нехай в житті не буде печалі і хуртовин ,
Образ, невдач і негоди .

Хай серце цвіте і співає ,
Любов надихає і гріє ,
У всьому і завжди тобі хай щастить ,
І всі сподівання справдилися зуміють !

412345 (Голосів: 30 )

Нехай твоє життя буде різнокольоровою !
Зебра і веселка чимось схожі.
Зебра у смужечку , веселка теж.
Нехай буде життя смугастих зеброю ,
але не 2 -х кольоровий , а різнокольоровою .
Хай буде багато зеленого кольору ,
Зелений - надія і тепле літо .
Жовтим нехай яскраве сонце сяє ,
Червоний - любов'ю життя осяює
Синій підніме над суєтою ,
він буде вірною і доброю мрією
Бажаю такого тобі різнобарв'я ,
щастя, здоров'я , любові і довголіття!
З Днем народження !

412345 (Голосів: 10 )

Сьогодні відзначає день народження
Прекрасна людина , з яким дружимо з юних років.
Бажаю , щоб домігся ти успіхів ,
Щоб життя заповнили радості перемог!

І щоб дім твій повний був любові і сміху ,
Приємних слів і радісних турбот .
Здоров'я міцного бажаю
І з днем ​​народження , один улюблений , вітаю !

412345 (Голосів: 26 )

У справах ти любиш бійку , тисняву ,
Бути діловим від чола до п'ят.
А ручки в брючки , ніжки в травичку -
Такий розклад не для тебе.

Не сумуй , будь сильним перцем , -
Часом суворий любові оскал .
Вона - зубний біль для серця ,
Як Гейне правильно сказав .

412345 (Голосів: 21 )

Ти генеріруешь ідеї ,
І цінуєш в людях вірність , честь .
Бути легковаговиком в кожній справі
Не можна . І ти - не легковес .

412345 (Голосів: 25 )

Сьогодні день червня найкращий.
Шкода , наступний - через рік ...
Дзвонять друзі , палають вуха ,
І по фігурі плаче торт.

412345 (Голосів: 17 )

Хочемо побажати в День Народження
Всього , що для радості потрібно :
У справах - процвітання , везіння ,
І в свято - компанії дружною !

Нехай задуми все та ідеї
Блискуче в життя втіляться !
Енергії , сміливих прагнень !
Перемог , досягнень та щастя!

412345 (Голосів: 26 )

Бажаю тобі я
У твій день народження
Здоров'я, успіхів ,
Удач і везіння ,
Легких доріг ,
Повернень щасливих ,
Мій найбажаніший
І найкрасивіший !
Вітальні листівки з днем народження фото

Комментариев нет:

Отправить комментарий