понедельник, 31 марта 2014 г.

поздоровлення тату

Сьогодні тата з днем народження,
Прийшла привітати вся сім'я ,
Бажають щастя , без сумніву ,
Йому колеги та друзі.
Живе наш тато без оглядки ,
І не приносить людям зла ,
Завжди у тата все в порядку ,
І добре йдуть справи.
Ми з дитинства в ньому душі не чаєм.
За життя їм прокладено шлях,
Наш тато любить грінки з чаєм ,
Ну а вино зовсім трохи.
Нехай наша порада зовсім не нове ,
Але все ж виконай наша порада:
Будь, тато , міцним і здоровим ,
Будь з нами разом до ста років!

412345 (Голосів: 54 )

Приходь з роботи скоріше ,
Ми тебе всі з нетерпінням чекаємо ,
Папу ми привітаємо веселіше ,
Для того зараз ми торт печемо .

412345 (Голосів: 59 )

Дорогому таткові ,
У день його народження ,
Наші побажання ,
Наші поздоровлення ...
Будь подовше нам прикладом ,
Бадьорим будь пенсіонером ,
І активністю своєї
Нас , дітей , запалити зумій !
А для цього здоров'я
Побажаємо ми тобі ,
Адже ще доведеться довго
Бути главою у нас в сім'ї.
Щастя також побажаємо -
Адже щасливому батькові
Вік зрілий додає
Тільки молодість до лиця!

412345 (Голосів: 46 )

Ти тато розумний , сильний, сміливий
Ти найкращий і вмілий
Пишаємося ми тобою завжди
З тобою не страшна біда

Ми побажати тобі хочемо тепла
Любові , і щастя , і добра
Ще не раз зустрічати світанок ,
Прожити ще чимало років

412345 (Голосів: 36 )

Твій день народження , тато , це диво
І найкращий свято всіх часів!
Я вдячна небу вічно буду
За те , що ти одного разу був народжений
Який же ти турботливий і ніжний ,
Який же безкорисливий , добрий ти !
Я знаю , ти завжди мене підтримаєш
Серед обману , зла і суєти .
Коли моїй родині потрібна опора ,
Завжди підставиш ти своє плече ,
Ти для мене зміниш будь гори ,
Тобі будь вітри дарма!
Бути дочкою твоєї - таке щастя!
Я знаю , мені шалено пощастило!
Кругом в моїй долі твоє участье ,
Кругом твоє широке крило.
Скрізь твої дбайливі руки
І любляче серце , нарешті.
По-доброму заздрять подруги ,
Дізнавшись , що у мене такий батько.

412345 (Голосів: 85 )

Сьогодні тата з днем народження,
Прийшла привітати вся сім'я ,
Бажають щастя , без сумніву ,
Йому колеги та друзі.
Живе наш тато без оглядки ,
І не приносить людям зла ,
Завжди у тата все в порядку ,
І добре йдуть справи.
Ми з дитинства в ньому душі не чаєм.
За життя їм прокладено шлях,
Наш тато любить грінки з чаєм ,
Ну а вино зовсім трохи.
Нехай наша порада зовсім не нове ,
Але все ж виконай наша порада:
Будь, тато , міцним і здоровим ,
Будь з нами разом до ста років!

412345 (Голосів: 6 )

З днем народження ! Папу сьогодні ми славимо ,
Шолом квіти , побажання, посмішки та сміх ,
Від себе про удачу і ніжність додамо ,
Щоб переслідував в житті лише тільки успіх !

412345 (Голосів: 7 )

Папа , кожен день нехай
Принесе удачу ,
Щастя і веселощів ,
І любові впридачу !

412345 (Голосів: 41 )

Достатку , радості і щастя
Бажаємо татові від душі.
Хай обминуть тебе негоди ,
Року здоров'ям хороші.

412345 (Голосів: 21 )

На свято батин позовом гостей ,
Тобі , батько , щоб стало на серці веселіше ,
Щоб в житті були тільки радості турботи ,
У руках будь-які спори роботи !
Листівки з ювілеєм

Комментариев нет:

Отправить комментарий