понедельник, 31 марта 2014 г.

побажання для тата

Здрастуй , тато ,
Пишемо ми з далекої сторони ,
Від душі хочемо привітати
Тебе з днем ​​іменин ,
Нехай залишать смуток і холод -
Ми завжди з тобою ,
І не буде занепокоєння
З новою сивиною.

412345 (Голосів: 12 )

Рідніше тато для всіх нас ,
Немає нікого на світі ,
Всі вітаємо ми зараз ,
Тебе ми любимо ! Діти !

412345 (Голосів: 14 )

Здрастуй , здрастуй , тату милий ,
Вітаю з новим днем!
Щастя, здоров'я і сили !
Повної чашею , щоб будинок !

412345 (Голосів: 5 )

Живи , татусь , довго
Тебе ми любимо , шануємо ,
Була , щоб чорної «Волга» ,
Шофер , да офіс до них !

412345 (Голосів: 6 )

Милий тато , суперечці немає -
Кращий в світі ти медвед .
Супермен і красень ,
Чудовий батько !
У день народження від доньки -
Поцілунок і три квіточки !

412345 (Голосів: 5 )

За доброту , любов і ласку
І за батьківський твій рада
Тобі , рідний наш , ми бажаємо
Здоров'я, щастя , довгих років.

412345 (Голосів: 30 )

Тато мій , ти найсильніший ,
Добрий , милий і рідний!
Я скажу тобі спасибі ,
Будь здоров мій золотий!

412345 (Голосів: 16 )

Ми тебе всі дуже любимо ,
Дітям важливий твоя порада ,
З днем народження , татусь !
Головний наш авторитет !

412345 (Голосів: 8 )

Вітаю тата дорогого
З днем ​​народження ,
З цим світлим днем!
Для мене ти , тато , зробив багато ,
Ти завжди опора мені у всьому!
Я удач бажаю в кожній справі ,
Я бажаю домагатися мети.
Даруєш всім ти, тату , стільки світла -
Нехай доля винагородить за це!

412345 (Голосів: 13 )

Виріс твій батьківський стаж
Цим світлим днем :
З днем ​​народження , тато наш !
Про колишню заспіваємо !
Побажаємо ми тобі -
Лише удач , перемог ,
Щастя і добра в долі ,
Довгих років без бід!
Вітальні листівки з ювілеєм

Комментариев нет:

Отправить комментарий