четверг, 27 марта 2014 г.

ПРИКОЛЬНі ПРИВІТАННЯ З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ

Нехай буде в житті все, що потрібно, ніж життя буває, хороша: любов, здоров'я, щастя, дружба і вічно добра душа.

412345 (Голосів: 46)

Я з Днем Народження Вас вітаю!
І шлю sms-ку Вам замість квітів.
Всього найкращого я Вам бажаю,
На Вашому шляху хай не буде ворогів.

412345 (Голосів: 5)

Настрій чумового,
Свята тобі крутого.
Любові до запаморочення.
Вітаю з Днем Народження!

412345 (Голосів: 82)

Будь красива як Мадонна й розумна як Джеки Чан, щоб в кіно водив Чак Норіс і Шварцнегер захищав.

412345 (Голосів: 17)

Любові - до упаду,
Щастя - без перепони.
Життя - без втрат.
І найвідданіших друзів!

412345 (Голосів: 17)

Сьогодні день народження у тебе. І в дім твій він увірвався сонцем яскравим. Чарівним, казковим подарунком, Нехай буде для тебе весна!

412345 (Голосів: 33)

Хай сонце освітлює Вас завжди, І роки нескінченно нехай триватимуть, Нехай у Вашу двері ніде й ніколи Ні старість, ні хвороба не постукають.

412345 (Голосів: 19)

Бажаю щастя цілий оберемок,
Посмішок радісних букет,
Друзів надійних і веселих,
Щасливого життя ціле століття!

412345 (Голосів: 22)

З днем ​​народження тебе вітаю!
Здоров'я, радості бажаю.
І щоб жила ти багато років
Без сліз, без прикрості, без бід!

412345 (Голосів: 32)

Дорогий (ІМ'Я)!
Вітаю з Днем Народження!
Бажаю щастя, здоров'я в усі органи,
А грошей - в усі кишені! 
Листівки з днем народження прикольні

Комментариев нет:

Отправить комментарий