понедельник, 31 марта 2014 г.

смс привітання з днем народження мамі

Королева ти , цариця ,
Мама мила моя ,
На свої ти іменини
Папу зробила - царя !

А від принців і прінцессок -
Це слово тобі в дар ,
А ще ми даруємо небо ,
Світло зірки і сонця жар !

412345 (Голосів: 13 )

Вітаю тебе , моя мама ,
І бажаю здоров'я тобі
Нехай щастить у всьому постійно
І не буде смутку в душі.

Я за все говорю "дякую"
Постараюся опорою бути
Як і ти - гідно , красиво
Своє життя і долю вершити

412345 (Голосів: 13 )

На світі немає людини ,
Якому рідніше я .
Поспішаю з душею тебе привітати ,
Мамуля мила моя .

Нехай твоє велике серце
Не знає горя і негараздів ,
І нехай в очах блищать не злізу ,
А щастя , радість і любов!

412345 (Голосів: 7 )

З днем народження , мамуля ,
Зоряний вечір то який ,
Будь здорова , як у липні ,
Море сонця , ми з тобою!

412345 (Голосів: 10 )

Над колискою ночувала ,
Своїм годувала молоком ...
Уроки першого давала -
Так я можу сказати про кого ?

З любов'ю щирою , прямо :
Неси добро , тепло і світло.
Живи , прошу , подовше , мама ,
Тебе ріднею на світі немає!

412345 (Голосів: 7 )

З днем ​​народження , дорога!
Ти наш Бог і наш кумир !
З днем народження , рідна!
Наш сімейний командир!

Мама , ти для нас опора ,
Ти на все знайдеш відповідь ,
Ти - суддя будь-якої суперечки ,
Ти для нас авторитет.

Нам потрібні твої поради ,
Життя примхлива і складна,
Знаєш всієї родини секрети .
Ти , як повітря , нам потрібна.

Ти завжди живеш в турботах
Життям кожного з нас.
З дитинства , я - твоя робота ,
Допомагаєш кожного разу.

Я хочу , щоб з роками
Чи не старіла ти зовсім ,
Щоб були ми друзями
І щоб не було проблем.

Так живи на радість людям
До ста років ворогам на зло .
Разом ми щасливі будемо.
Нам з тобою пощастило!

412345 (Голосів: 7 )

Мамі , у світі найкращою,
Побажати хочу удач !
Ти - порадник , ти - подружка ,
А часом навіть лікар.

Нехай же бадьорості запас
Зростає кожну годину ,
Нехай доля обсипле будинок
Тільки щастям і добром !

412345 (Голосів: 7 )

Мамочка , мила, ніжна , славна ,
Добра, розумна і промениста ,
У долонях я щастя тобі подарую .
«Спасибі» , - за все я тобі кажу .

Живи , посміхайся негараздам ​​- років ,
Турботи розділимо з тобою навпіл.
Забудь про хвороби , про тривоги забудь ,
Любов'ю висвітлимо твій життєвий шлях.

412345 (Голосів: 7 )

Нескінченна Твоя доброта ,
І турбота не знає втоми ,
Материнської душі краса
Непідвладна негараздам ​​і старості.

Хай ідуть чередою року
І лягають зморщечки вперто .
Будь здорова Ти , мама , завжди ,
Будь і щаслива , мила мама !

412345 (Голосів: 7 )

День народження свій відзначає
Найближча, найрідніша людина .
Той , хто чекає , розуміє , прощає ,
Ллють дощі або падає сніг .

Це мама моя дорога ,
І тебе я привітати поспішаю .
Ти з роками не стала інша ,
Та й я лише тобою дихаю .

Не журися , мамуля , не треба ,
Засмучені тобі не йде.
Щороку , як пора зорепаду ,
Нехай тобі тільки чудо несе !
Дитячі вітальні листівки з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий