четверг, 27 марта 2014 г.

прикольні вітання чоловіку

Вітаю , мій улюблений ,
Мій рідний і самий милий .
З днем народження тебе -
Побажаю щастя я .
Побажаю я здоров'я ,
Щоб міцний духом був ,
Щоб ти був і сміливим , сильним ,
На руках мене носив.
Я хочу , щоб фортуна
Посміхалася славно нам ,
Радість сміхом засяяла
І тепло дарувало нам .

412345 (Голосів: 6 )

Будь щасливий і не змінюйся :
Таким , як є, і залишайся .
Серед життєвих негараздів , перешкод
Ти для мене потрібніше всіх !

412345 (Голосів: 2 )

У тому лісі росте малина ,
А он у тому - грибочки .
Я бажаю тобі баксів
Скільки там листочків.

412345 (Голосів: 2 )

День народження чоловіка
Відзначаємо за столом ,
Я , його дружина , подруга ,
Розповісти хочу про нього.
Не страшні ні спека , ні холоднеча ,
Потрясіння неясних років ,
За плечем рідного чоловіка
Не боюсь негараздів і бід .
З ним легко йти по світу.
На питання знайти відповідь.
Краще чоловіка у світі нету
І чоловіки теж немає.
Будь завжди красивим , ладний .
Делікатний будь і простий ...
За тебе , мої ненаглядний ,
Піднімаю цей тост !

412345 (Голосів: 10 )

Мій дорогий улюблений , чоловік ,
Тебе я з Днем народження вітаю !
Бажаю єднання наших душ.
Тебе люблю і до серця притискаю !

412345 (Голосів: 10 )

Від душі вітаю тебе , дорогий!
З Днем народження тебе , мій коханий!
Я люблю тебе , буду весь час з тобою ,
Всі роки , все літа і все зими .
Я бажаю тобі залишатися завжди
Добрим , милим , веселим і бадьорим.
І нехай йдуть повз всі наші року ,
Ми з тобою перевершимо всі негаразди .
Радість, щастя , успіх і удачу - лови ,
А печалі і біди - зруйнуй .
Будь коханим і сам ти будь сповнений любові ,
Найкращий на світі мій чоловік .

312345 (Голосів: 9 )

Ти дуже надійний ,
Спокійний і чуйний .
І я з нетерпінням
вважаю хвилинки
До зустрічі , коли ми
У розлуці з тобою ,
Мій найулюбленіший
І найрідніша !
Бажаю тобі я
У твій день народження
Здоров'я, успіхів ,
Удач і везіння ,
Легких доріг ,
Повернень щасливих ,
Мій найбажаніший
І найкрасивіший !

312345 (Голосів: 7 )

Чоловік мій милий ,
Сокіл славний ,
Незважаючи на всі роки ,
Ти як і раніше прекрасний ,
Найкращий для мене!
Так прийми ж поздравленья
У твій весняний День рожденья!

312345 (Голосів: 5 )

Мій дорогий улюблений , чоловік ,
Тебе я з Днем народження вітаю !
Бажаю єднання наших душ.
Тебе люблю і до серця притискаю !

312345 (Голосів: 5 )


У нас сьогодні звану вечерю .
Я ненадовго відверну .
Сьогодні день народження чоловіка.
Про нього скажу я , як зможу :
Мій чоловік - годувальник і годувальник.
За що особливо люблю ,
Що вікової дотримуючись звичай ,
Він весь дохід несе в сім'ю.
Живу давно з моїм чоловіком
Я , як за кам'яною стіною ,
Він був завжди надійним другом
І вірною я була дружиною.
Здоров'я у нього чимало ,
Його нечасто бачить лікар.
Прошу я всіх підняти келихи
І побажати йому успіхів!
День народження листівка

Комментариев нет:

Отправить комментарий