понедельник, 31 марта 2014 г.

ПРИВІТАННЯ БРАТУ З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ

Сьогодні дуже важлива та радісна дата -
День народження у кращого на світі брата !

Хочу тебе привітати , побажати здоров'я ,
Нехай твій дім буде оточений любов'ю ,

Наповнений світлом , радістю , теплом ,
Нехай багато сміху і посмішок буде в ньому!

Живи щасливо , досягай все, про що мрієш ,
А як люблю тебе, рідний , ти сам прекрасно знаєш .

412345 (Голосів: 247 )

Ти завжди прийдеш на допомогу
І хороший даси пораду .
Знаю я , що краще брата
Нікого на світі немає !

412345 (Голосів: 114 )

Брат мій єдиний , милий - рідна,
Ось і прийшов день народження твій !
Став непомітно ти старше на рік.
Сміху , веселощів нехай він принесе.
Нехай виходить все , що ти побажаєш ,
І не зникне посмішка твоя ніколи!
Благополуччя в житті ніколи не покидає ,
Нехай люблять тебе все так , як люблю тебе я !
Нехай світять тобі прекрасні зірки ,
Любов висвітлює особа зсередини!
І щоб ти знайшов відповідь на питання ,
Будь щасливий ! Радуйся життя ! Твори і люби!

412345 (Голосів: 71 )

День народження у тебе ,
Брат мій , друг серцевий !
Серед усіх інших хлопців
Кращий ти, звичайно !

412345 (Голосів: 73 )

Нехай буде в житті все , що потрібно , ніж життя буває , хороша:
Любов , здоров'я , щастя , дружба і вічно добра душа .

412345 (Голосів: 89 )

Брат , знаєш , у чому наша сила ? У тому , що разом нас неможливо перемогти! У наш день народження я віддаю тобі жовту майку лідера , тому що молодшим треба поступатися.

412345 (Голосів: 61 )

Нехай в житті у тебе все буде настільки добре , що краще просто не буває! Нехай поруч будуть тільки такі ж вірні люди , як ти ! Братик, ти кращий !

412345 (Голосів: 77 )

З днем ​​народження , братику мій !
Я тобі бажаю щастя !
Нехай ідуть всі негоди ,
Тільки буде сміх з тобою!
Буде тінь збігати з чола ,
І вляжуться тривоги.
Хай береже твою дорогу
Слова вірна доля!
Щоб життя було проста,
Як весняні дерева ,
Побажаю я довір'я
І удачі без праці !
Побажаю я терпенья ,
І щасливе мить
Триватиме без кінця ,
Як дорога від ганку !

412345 (Голосів: 26 )

З днем народження, милий брат
Ти сьогодні нарозхват ,
Поздравленья шлють друзі
П'ють сьогодні за тебе .
Будь щасливий і красивий,
Обов'язково щасливий.
Багато щастя і квітів
І затишний , світлий дах.
Грошей і любові на додачу ,
А ще звичайно дачу.
Ти живи і будь любимо
І судьбою будь зберігаємо .
поздравленья приймай
І гостей пообнімай .
Ні гарніше ніж ти,
Нехай збуваються мрії

412345 (Голосів: 70 )

Улюблений братик , лови поздравленье
З твоїм самим світлим і радісним днем .
Один раз в році у тебе день народження,
І ти всю сім'ю збираєш на ньому.

Бажати я не стану чогось простого ,
Адже все основне вже є у тебе .
Прийми побажання щастя великого
І щоб завжди була поруч сім'я.
Поздоровлення з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий