четверг, 27 марта 2014 г.

ПРИВІТАННЯ З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ

Бажаю щастя і добра,
Щоб життя, як день, була світла,
Щоб тільки радість, без тривог,
Переступала Ваш поріг.

512345 (Голосів: 2)

55 для жінки - особлива дата.
А пам'ятаєте, як ви прийшли в наш колектив колись?
Молоденькою, недосвідченої, соромливою, несміливої.
Змогли Ви все подолати і зробили кар'єру!
Ми в ювілей бажаємо Вам успіхів, процвітання.
Здоров'я міцного, тепла, Ваших заслуг визнання.
Нехай Ваше життя тече рікою, красивою, повноводною
Бажаємо Вам повелівати Фортуною навіженої!

512345 (Голосів: 1)

Племяшка, з днем ​​народження!
Приймай-ка привітання!
Я бажаю, щоб печалі
Дорогу щастя поступалися!
Я бажаю найкращого знайти!
Я бажаю самого далекого шляху!
Я бажаю сміху і від сміху сліз!
Я бажаю світла самих ясних зірок!

512345 (Голосів: 1)

Ти мамі своєї на щастя ростеш,
Племяшка моя золота.
Ти радувати нас знову не втомлюєшся,
Кровинка моя ти рідна.
Бажаю тобі я жити з доброю душею,
Бути найулюбленішою на світі!
Бути милою, красивою, ну, загалом, такий
Яка зараз ти, мій цветик.

512345 (Голосів: 1)

Ми хочемо побажати
Тільки зовсім небагато,
Щоб жити на світі Тобі
Років 200 залишилося.
Щоб працювали руки,
І кипіла б сила.
І щоб цього терміну
Тобі знову не вистачило.

512345 (Голосів: 1)

Аромат всіх квітів і рум'янець зорі
Ми готові тобі в цей день подарувати.
Ніжність троянд уранці, світло, тепло, доброту,
Багато ласкавих слів і земну любов.
Все, що світле є і святе в долі,
Ми бажаємо, рідна, сьогодні тобі!

512345 (Голосів: 1)

Бажаємо життя без журби,
Не хвилюватися без причини,
Завжди мати веселий вид,
Під століття не знати, де що болить.
Бажаємо частіше посміхатися,
За дрібниці не засмучуватися,
Не падати духом, не хворіти,
А загалом, жити і не старіти!

512345 (Голосів: 1)

Here s wishing that your Birthday
Is just as special as you
A day packed full of happiness

512345 (Голосів: 11)

Скільки понапіхано
У вазочки кольорів -
Настільки скажу про Тихона
Задушевних слів!
Слово моє перше
Нехай зіркою горить!
Дружба наша вірна
Нехай скелею стоїть!
Тут якраз і до третього
Перейти пора:
Тихон здоровий! І надалі йому
Слава, і ура!

512345 (Голосів: 1)

Не дарма один з астероїдів Сонячної системи назвали «Юлія». Бажаємо тобі бути, як і тезка, завжди на висоті і впевнено рухатися по вибраній орбіті. Але знай для нас ти не астероїд, а Сонечко!

Листівки з днем народження прикольні

Комментариев нет:

Отправить комментарий