четверг, 27 марта 2014 г.

вітання чоловікові на день народження

Мій милий чоловік , мій вірний супутник життя ,
Моя надія , радість і мрія.
Сьогодні з днем народження вітаю ,
Дарую тобі лише ніжні слова ,
Яким немає перешкод і рамок ,
Слова любові і ніжності своїй .

412345 (Голосів: 12 )

У твій день народження я скажу ,
Що за тобою - як за стіною .
З тобою , як у танці , я кружляючи ,
Хочу я бути завжди з тобою !
Чи не змінять роки нас ,
Любов залишиться любов'ю .
Вкотре - і багато разів -
Я буду щаслива з тобою !
Давай наллємо вина в келихи ,
Нехай сміється наша дочка .
Нам радості не буде мало ,
Ми будемо танцювати всю ніч!
І нехай любов в очах твоїх
Роздує полум'яний мій вірш !

412345 (Голосів: 16 )

Моє сонечко , мій котик ,
Мій улюблений муженек !
Вітаю ! адже сьогодні
Твій народження деньок !
Кажу тобі сьогодні
Тільки ніжні слова ,
Подарую тобі сьогодні ,
Що в мріях ти загадав !
А ще зізнаюся , нарешті , -
Ти відмінний чоловік і чудовий батько !

412345 (Голосів: 15 )

Дорогий , красивий , милий
Чоловіче ти мій улюблений

Твій сьогодні ювілей
Не сумуй і не бійся
Будь активніше і бадьоріше
З днем народження Андрій

Нехай збудуться твої мрії
Чи не буде шлях тернистим
І будемо поруч я і ти
Під небокраєм чистим

412345 (Голосів: 9 )

Пісні , танці , сміх навколо ,
Пробки вилітають з силою :
З днем народження , чоловік
Мій рідний , красивий , милий !
Я тобі сказати повинна ,
Що задоволена я судьбою -
Дуже щаслива дружина ,
Століття готова жити з тобою !
Нехай злегка сумуєш часом ,
За порі младой весняної ,
Знай , ти - мій кумир , герой ,
Життя добрий , славний геній!

412345 (Голосів: 8 )

Ти один такий навколо! -
Для друзів - хороший друг ,
Будинки - люблячий чоловік ,
У спорті - професіонал ,
А в ліжку - генерал !
З Днем народження вітаємо!
Миру , радості бажаємо

412345 (Голосів: 9 )

Як здорово бути заміжня ,
Любити і бути коханою !
Ти зробив мене радісною ,
Задоволеною і щасливою!
На край землі піду з тобою ,
Своїм законним чоловіком !
І багато раз скажу знову ,
Що ти один мені потрібен!

412345 (Голосів: 6 )

Я пишаюся хорошим чоловіком
І люблю тебе так ніжно !
Ти один мені в житті потрібен ,
Це щастя , безтурботність !
Нехай тебе зігріє в холоднечу
Жар любовного напою !
Нехай завжди підтримають дружба ,
Мої почуття і усмішка!

412345 (Голосів: 9 )

З днем народження, милий , мій коханий чоловік !
Міцніє наш союз і єдність душ!
Нехай любов завжди горить у серцях вогнем ,
Ти дорожче мені і ближче з кожним днем!

Везіння , удача з тобою йдуть юрбою .
Ти - найкращий у світі , мій істинний герой!
Здоровим будь і бадьорим , приголубленим долею ,
Бажаю щастя , радості , люблю , пишаюся тобою !

412345 (Голосів: 8 )

Вже так з давніх пір йде ,
Що людині в день рожденья
На багато року в перед
Бажають щастя і везіння .
Ще - здоров'я та успіхів ,
Щоб горя не було і бід ,
Адже вік щастя - не перешкода ,
Живи ти багато -багато років.
Бажаємо теплих зустрічей і доброти
Хай серце світить шлях дорогу осяває
Нехай життя виконає головні мрії
І ангел хай завжди оберігає
День народження листівка

Комментариев нет:

Отправить комментарий