понедельник, 31 марта 2014 г.

поздоровлення мамі

Своїми руками пестиш ..
Шкодуєш мене .. Іноді ,
Цілком справедливо лаєш ,
І , любиш шалено завжди ..

Весь світ , всі шаленість природи ..
Злилися воєдино в тебе ..
Я дуже любила свободу ..
Але , хочеться крикнути - ТИ ДЕ ? ? ?

Кохана, мила мама ..
Прости , що завжди не з тобою ...
Ти , жінка вище всесвіту ,
Ти даруєш мені щастя , спокій ...

Як у дитинстві , я спираючись в подушку ...
Приснися мені , рідна , приснись ..
І , ніжно стискаю іграшку ..
Мамуль ... віддаю тобі життя ...

412345 (Голосів: 40 )

Мамочка рідна , в день народження твій ,
Нехай тебе обходять хвороби стороною!
Нехай твій будинок не знає смутку і проблем ,
Більше буде в житті хороших змін!

А ще , спасибі хочеться сказати ,
За любов , яку в словах не передати.
За те , що дбала за те , що ростила ,
За те , що натомість нічого не просила !

І горе і радість ділячи навпіл ,
У всьому кращої долі бажала ти нам .
І хочеться мені розповісти всій планеті
Про те , що ти найкраща мама на Світі !

412345 (Голосів: 51 )

Мамочка , у повному складі
Родина вітає тебе !
Будь найпрекраснішою на світі ,
Очі нехай не чіпатиме сльоза.

Усмішка твоя так підтримає
І так підбадьорить іноді ,
Що навіть душа затріпоче ,
Налагодяться відразу справи !

412345 (Голосів: 22 )

Мамочка , мила, ніжна , славна ,
Добра, розумна і промениста ,
У долонях я щастя тобі подарую .
«Спасибі» , - за все я тобі кажу .

Живи , посміхайся негараздам ​​- років ,
Турботи розділимо з тобою навпіл.
Забудь про хвороби , про тривоги забудь ,
Любов'ю висвітлимо твій життєвий шлях

412345 (Голосів: 20 )

Мама , ти прекрасніше червоної троянди
Георгінкі і мімози
Навіть яскравий колір гвоздик
Не змогли тебе затьмарити !

Ти ніжний подих вітру
Красивіше чумного літа
Від посмішки ж твоєї
Вмить стає світліше

Доброта в твоїх руках
Немов казка в солодких снах
А в очах твоїх весна
Багато сонця і тепла

Залишайся ж такий
Просто будь сама собою
Нехай горить твоя зірка
І виповниться мрія !

412345 (Голосів: 12 )

З днем народження тебе вітаю ,
Найближча, найрідніша людина ,
І здоров'я тобі я бажаю ,
Не на рік , а на довге твоє століття !

Серед сильної спеки, негоди ,
Серед горя , обману і брехні
Ми бажаємо тобі тільки щастя ,
Тільки відданості і любові!

412345 (Голосів: 42 )

Ми вік твій вважаємо не роками ,
А добротою , і ласкою , і теплом.
І нехай завжди ти будеш з нами
За цим святковим столом.

Ми всі твоїм посмішкам раді
І повторюємо знову і знову :
Хай буде все тобі нагородою -
Здоров'я , щастя і любов .

412345 (Голосів: 17 )

Все було в житті :
Радість , біль втрат ,
Ростила нас ти , втомилися не знаючи ,
У турботах забуваючи про себе.

Спасибі ж за все , рідна ,
І довгих- довгих років ще тобі .
Сьогодні день_ народження твій ,
І скільки стукнуло - неважливо.

Так будь же вічно молодий -
Адже життя дане нам всім одного разу !

412345 (Голосів: 44 )

Що можна побажати , дивлячись в очі рідні ,
Що вдень і вночі поруч були з нами
На руки , що ростили і творили ,
Що можна побажати рідній , улюбленій мамі ?

Бажаємо ми , щоб поруч була з нами.
І не хворіти, і не сумувати
Так шкода, що висловити не можна словами
Всього , що хочеться бажати .

Бажаємо багато доброго , простого
Бажаємо бути такою, яка є
Здоров'я, щастя , неба блакитного
Спасибі говоримо , все в твою честь !

412345 (Голосів: 46 )

Хто приклад нам всім покаже ,
Хто воспитаннее всіх ,
Женихам всім , хто відмовить ,
У кого великий успіх ?

Хто гарненький такий ,
Вічками стріляє ?
Кому сниться лише спокій ,
Хто все помічає?

Хто порядок наведе ,
Все на полицях розбере ,
Акуратненько все складе ,
По коробочках розкладе ,

Скрізь написи напише ...
Але вона одна відшукає !

Це все мила вона одна ,
Це мила батьківщина моя ,
Це мила найрідніша,
Це мила матуся моя !
Вітальні листівки з днем народження для дітей

Комментариев нет:

Отправить комментарий