понедельник, 31 марта 2014 г.

ПРИВІТАННЯ СЕСТРІ З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ

А який сьогодні день ?
Неділя ? Понеділок ?
Один лише знаю я :
нині - день народження !
День народження сестри
вище навіть тієї гори !
І з вершин її великих
я приніс у подарунок вірш !
Побажаю тобі радості ,
мила сестра !
Побажаю тобі щастя
і міцного плеча !

412345 (Голосів: 14 )

З дитинства ти була для мене підтримкою , захистом і опорою у всьому : у навчанні , в школі , у відносинах з друзями , з ворогами. Траплялося всяке. Ми сварилися і навіть билися , але потім обов'язково мирилися. Адже в наших жилах тече одна кров , і немає людей на світі ближче і рідніше ! Дякую Тобі , люба , за любов , підтримку і розуміння ! З Днем народження , улюблена сестричка !

412345 (Голосів: 59 )

Упала на щоку вія ?
Ти не Охай , що не зітхай ,
Краще , мила сестричка ,
У мить желанье загадай !
Дорога твоя посмішка
І веселий , дзвінкий сміх
З Днем Народження , сестричка ,
Ти для нас , дорожче всіх !

412345 (Голосів: 16 )

Мила сестричка - ніжний метелик ,
Радісна пісня , ранковий квітка!
Вітерець весняний , крапелька роси ,
Чистота і ніжність дівочої краси !
Скоро ти розправити крила і злетиш ,
У неосяжної життя гордо здійнятися !
У світі стільки вічних , неземних красот ,
Ти доб'єшся славних життєвих висот!

412345 (Голосів: 27 )

З тобою не зрівнятися
Заходи та сутінки ,
А посмішка тріпоче ніжністю слів.
Дозволь же сестричка ,
сьогодні обійнятися
І побажати тобі щастя основ .
Що б ти розцвітала ,
І горя не знала
І радувала оточення своє.
І багато любові
Всім навколо подаруй
І що б розпустилися всі житті квіти.

412345 (Голосів: 42 )

З днем народження , сестра !
Я хочу тобі добра!
Якщо вимиєш посуд
І квартиру поприбираєш ,
Те подарунок , без сумніву ,
Ти за тумбочкою знайдеш.

412345 (Голосів: 110 )

Сестричка моя золота ,
Ти - принадність ,
Ти - ангел земний!
Мені дуже тебе не вистачає ,
Коли ти не поруч зі мною!
Хай сонце сто років невпинно
Своє світло тобі ласкаво шле !
Нехай у житті тобі несказанно
З удачею і щастям везе !

412345 (Голосів: 95 )

Сестра , привітати тебе радий .
Я вітаю , я твій брат.
Люблю тебе , моя маленька,
Ти не гуляй , сестричка , занадто.

412345 (Голосів: 33 )

Цей день має чарівне походження ,
Тому що сьогодні твій день народження ,
Бажаю , щоб сонце тебе зігрівало ,
Люди тобі завжди посміхалися ,

Хай щастя приходить і ллється рікою ,
Нехай горе обходить завжди стороною ,
Природа здоров'я піднесла ,
А ластівка щастя мішок принесла !

А ще романтики , дружби , любові!
Нехай збудуться всі побажання твої !
Прийми сердечні мої привітання!
Дорога сестричка , з Днем народження !

412345 (Голосів: 104 )

Ти мені - найкраща подруга ,
Найближча людина ,
І з бідою один без одного
Нам не впоратися довіку .
Що з роками розквітаєш
Це ти , мабуть , знаєш .
І хочу сказати , люблячи :
З днем ​​народження тебе .
Смс привітання з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий