понедельник, 31 марта 2014 г.

ПРИВІТАННЯ МУЖЧИНІ З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ

Яскравість і гостроту вибирають ,
Знають шлях до виконання мрії ,
Життя смак і азарт відчувають
Справжні мачо , як ти !

512345 (Голосів: 2 )

Улюбленим серед Близнюків
Хочемо в день ювілею побажати
Залишитися кращим чоловіком і батьком
І всупереч усьому - не сумувати !
Берегти здоров'я і кріпити свій дух ;
Завжди бути з нами в цьому житті складною.
З душею працювати , отримувати за двох ,
Не пасувати в єдиноборстві з брехнею.
І доводити до славного кінця
Будь-яка справа , що не кидаючись словом.
Нехай наші вдячні серця
Послужать твоєї радості основою .

412345 (Голосів: 16 )

Гей, друже , ти ж не в бані ,
Так що паритися кидай !
І з хорошими друзями
Життя новий рік зустрічай !

412345 (Голосів: 9 )

З ким спить чоловік за своє життя:
До 5 років - з соскою ,
з 5 до 10 - з ведмедиком ,
з 10 до 20 - з мрією ,
з 20 до 30 - з дружиною ,
з 30 до 40 - з чужою ,
з 40 до 50 - з будь-який,
з 50 до 60 - з грілкою ,
з 60 до 70 - із закритою кватиркою.
Так вип'ємо за те , щоб ніколи
не закривалася кватирка !

412345 (Голосів: 43 )

Ах , як непросто знаходити слова ,
Які не говоряться мимохідь ...
Нехай ясність зберігає голова,
Серйозність перебуває з кожним роком.
Нехай всі , у чому був коли-небудь неправий ,
Виправиться тобою , переміниться ,
Будь думками , душею і тілом здрав ,
Нехай удачею невдача зміниться .
Частіше думай! Життя, на жаль , одна ...
І як би не були слова побиті ,
Повинна гідно проходити вона ,
Щоб не були серця рідних розбиті.

412345 (Голосів: 44 )

Щоб жилося тобі красиво ,
Я бажаю багато пива
У гуртках , в банках і в пляшках ,
Ящик пива в морозилці ,
І щоб впорався ти з ним ,
Ми вже до тебе біжимо !

412345 (Голосів: 7 )

З Днем Народження !
Бажаю Тобі невеликих змін в анатомії.
Нехай у Тебе від щастя виростуть крила !

412345 (Голосів: 9 )

Бажаю грошей мільйони ,
Євро - в мішках ,
У.о. в - рулонах !
Щоб не потім ,
А в одночас
Прийшов до тебе таке щастя!

412345 (Голосів: 8 )

З Днем Народження , чоловік , -
Мій любовнічек і друг,
Мій Львеночек , пінгвінчік ,
Мій солодкий апельсинчик !
У кожному жарті часточка жарту ,
Але й правди часточка є ...
Ну , йди до мене , мій милий ,
Я тебе бажаю ... з'їсти!

412345 (Голосів: 17 )

Порядок і успіх у справах ,
Серйозність і любов до веселощів.
Удачі, все в твоїх руках!
Великого щастя ! З Днем Народження!
Вітальні листівки з ювілеєм

Комментариев нет:

Отправить комментарий