четверг, 27 марта 2014 г.

побажання для коханої дружини

Дозволь , кохана, рідна ,
Піднести тобі квіти ,
Пробував все , що я бажаю ,
До того , чого бажаєш ти .

Я кожним пелюсткою укрию
Твій безтурботний силует
І потаємний відкрию
Від усіх прихований секрет .

Букет - адже це не ворожка ,
Любові ромашковою не вір .
Я , на руках тримаючи русалку ,
Ногою скоріше прикрию двері.

412345 (Голосів: 8 )

Хочу , щоб ти була красива
Душею і виглядом завжди ,
Щоб нам розлука не загрожує,
Чи не розділила нас біда.
Від гіркої ревнощів збережена ,
Хочу , щоб ти була добра ,
З неправдою непримирима ,
Як холоднеча з полум'ям багаття !

412345 (Голосів: 4 )

Ти втілення добра ,
Незабутніх вражень !
Джерело радості , любові ,
Калейдоскоп перетворень !

Мрію бути з тобою завжди
І бачити кожну мить щасливою!
Пестити , берегти і зігрівати ,
Знову називати своєї коханої!

412345 (Голосів: 13 )

Тобі , кохана, рідна ,
Свій пристрасний присвячую вірш :
Весь розчинений в тобі до дна я -
Так дресированих , вірний, тихий,

Як не буває і собака -
Ще на життя в тебе закоханий !
Але не собака я , однако ...
Я знаю : ми - з березою клен !

Приємно було б , їдучи ,
У чергах півдня стоячи ,
Знати : чекає мене дружина чужа !
Що ж робити ? ! Ти - дружина своя !

І ось тобі , кохана, за це
Три з половиною написав куплета !

412345 (Голосів: 3 )

Бажаю щастя багато , багато.
Хочу , щоб у житті молодої
Тобою взята дорога ,
Не стала вузькою стежкою .
Ще любові зі мною бажаю
Величезною чистої як сльоза ,
І щоб в житті посміхалися ,
Твої щасливі очі

412345 (Голосів: 3 )

Бажаю бути загадковою , бажаною ,
Самою ніжною і довгоочікуваної ,
Найулюбленішою і найкрасивішою ,
Самою-самою на світі щасливою!

412345 (Голосів: 3 )

Життя , немов втілена мрія :
Все є в тобі - і розум і краса !
І я бажаю , щоб спокійна і світла
Тебе дорога на щастя привела ,
Щоб доля удачу подарувала ,
Щоб вічна весна в душі панувала .

412345 (Голосів: 3 )

Здоров'я і цвітіння ,
Посмішок і везіння !
Бажаю бути щасливою
Дружині моєї улюбленої !

412345 (Голосів: 4 )

Чоловік нехай носить на руках
І все життя купає в квітах!

412345 (Голосів: 2 )

Будь вічно бажана і всіма улюблена,
Завжди приваблива, чарівна,
Очі твої щастям нехай вічно сяють ,
А в житті лише тільки друзі оточують .
Привітальні листівки з днем народження українською

Комментариев нет:

Отправить комментарий