понедельник, 31 марта 2014 г.

найкращі поздоровлення для мами

Бажаємо здоров'я на довгі роки ,
Нехай повз пройдуть всі печалі, знегоди ,
Нехай радістю , щастям іскряться очі ,
І лише від сміху виблискує сльоза.

412345 (Голосів: 10 )

Тебе ми , мама , вітаємо
І знову за все дякуємо .
Нас всіх Ти , мама , виховала ,
Благословила наше життя.

Живи , рідна , довго-довго
І будь здоровою , не хворій .
Нехай живе на світі - мама ,
Підняла своїх дітей!

412345 (Голосів: 17 )

Такий душевної краси
Зустрічати не часто вдається.
Ми щасливі , що поруч ти ,
Що серце трепетне б'ється !

Очі прекрасні і сумні,
На нас дивляться з розчуленням ...
І зізнаємося в день рожденья:
Тебе , мамуля , любимо ми !

412345 (Голосів: 26 )

Ось і настав той мить -
Тобі за все дякувати.
Сьогодні у свято - день рожденья ,
Хочу я краще дарувати !

Здоров'я, щастя я бажаю ,
І кажу тобі , люблячи :
Сьогодні , мама , вітаю
Я з вдячністю тебе !

412345 (Голосів: 26 )

Ми , вік твій вважаємо не роками ,
А добротою , і ласкою , і теплом.
І нехай завжди ти будеш з нами
За цим святковим столом.

Ми всі твоїм посмішкам раді
І повторюємо знову і знову :
Хай буде все тобі нагородою -
Здоров'я , щастя і любов .

412345 (Голосів: 33 )

Вітаю тебе , моя мама ,
І бажаю здоров'я тобі
Нехай щастить у всьому постійно
І не буде смутку в душі.

Я за все кажу спасибі
Постараюся опорою бути
Як і ти - гідно , красиво
Своє життя і долю вершити

412345 (Голосів: 5 )

Ти ночі через нас недосипала ,
І рано волосся вкрилися сивиною.
Ми пізно дізнаємося , часом , мама ,
Як треба твій берегти спокій .

Не шкодуй , що роки пролетіли ,
Тобі на долю випав важкий вік.
Тебе ми любимо і завжди любили ,
Наш дорогий , кохана людина !

412345 (Голосів: 8 )

Сонет мій в день рожденья золотий
я подарую , як перший посмішку.
Вікно своє для радості відкрий .
і щастя не буде хистке.

Тобі вкотре сказати хочу ,
що щастя твоє у прийдешньому годині
подібно сонця першому променю ,
здатне зберегти від усіх напастей !

ти зробиш ще до успіху крок ,
і світ зникне в казковому тумані.
Зрозумієш ти , що печалі все - дрібниця.
Ти найрідніша у світі , мама !

І світить нехай сто тисяч світлих років
тобі любові блискучий сонет !

412345 (Голосів: 6 )

Мамочка ! Ти світло в моїх очах ,
Мить рожденья , що неповторний.
Винесла ти стільки на плечах ,
Хоч скільки підняти десятьом.

Життя подарувала мені зорю ,
Мені любов прищепила , розум і честь ...
І тебе за те дякую ,
Мама , що ти в цьому світі є!

У день народження поруч з мамою сяду я :
Мамочка , живи , навколо всіх радуючи !

412345 (Голосів: 7 )

Мама , мила, рідна ,
Я тебе як і раніше люблю ,
Коли дощ стукає , в цвітінні травня ,
Поклоняюся і обожнюю ,

Ні душі рідніше у Всесвіті ,
Кращим і добрішим тебе немає ,
Вітаю з днем народження,
Шлю свій щирий привіт !
Дитячі вітальні листівки з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий