понедельник, 31 марта 2014 г.

прикольні вітання сестрі

Вийди , сонце моє !
Дорога сестра !
Ось рожденье твоє !
Відзначати нам пора!
Вийди , радість моя !
Стих тобі подарую !
Буде дім і родина,
Я тобі кажу .
Буде радість і світло ,
Будуть жмені монет ,
Буде сонце дзвеніти ,
Птахи уранці співати!
Будуть дні , як квіти !
Золота зоря
Проспіває тобі : Ти
Всіх прекрасніше , сестра !

412345 (Голосів: 2 )

Тебе сьогодні вітаючи з днем народження,
Бажаю ніжності , любові і твердої віри ,
Відмінного весь час настрою ,
Стабільне зростання зарплати і кар'єри !
Нехай частіше лунає сміх твій дзвінкий ,
І білою заздрістю заздрять друзі ,
Адже у мене така є сестричка ,
Що мені не позаздрити не можна!

412345 (Голосів: 6 )

З Днем народження , сестриця !
Ти на світі всіх миліше !
Свято особами строкаті ,
І від щастя я хмелію .
Знаю я тебе з пелюшок ,
Пам'ятаю , при моєму участье
Набиралася ти силоньок
І росла нам усім на щастя.
І панельна « висотка »
Зафіксувала фактом,
З дитини ти в красуню
Перетворилася швидко якось ...
І тепер по -жіночому тонко
Приймаєш компліменти.
І давно коса - плетінка
Замінила бант і стрічки.
І очі твої палають
Думкою ледь відчутною :
Нехай сьогодні побажають
Одного лише , бути коханою.

412345 (Голосів: 4 )

Хоч ми в дитинстві і билися , ревли , кусалися ,
Але при цьому сім'єю завжди залишалися .
Були ми найкращими в світі друзями ,
Чи не бігли зараз же поплакатися мамі .
І тепер часом лаємося , сердимося ,
Але в підсумку обнимемся і вибачимося .
Немає улюбленого на світі , сестричка , тебе !
З Днем Народження , дива рідна моя !

312345 (Голосів: 7 )

З тобою ми стільки солі з'їли ,
Що страви можна не солити :
Мирилися , билися , і зуміли
Один одному багато нашкодити.
Сестричці в День її народження
Хочу посмішку подарувати!
Давай забудем все сраженья
І разом будемо дружно жити !

312345 (Голосів: 5 )

Я поздравленья шлю сестрі ,
Вручу з рук їй в руки особисто ...
З днем ​​народження - написав на аркуші -
Твоє свято , ніжна сестричка !

Ми разом дивимося Інтернет ,
З тобою завжди мені веселіше :
Тебе прекрасніше в світі немає ,
Удачливіше , розумніший , стрункішою.

Ти мамин бережеш спокій ,
Від сумних дум оберігаючи ! ..
Ти будь , сестра , завжди такий -
Чи не буде мені потрібна інша !

312345 (Голосів: 5 )

З днем народження вітаю я сестричку !
і Дарую осінніх айстр букет.
але Не буду я стояти осторонь ,
для Єдиною сестри заспіваю куплет .

щоб Багато в житті було дива ,
сміху , Радісних простих чудес .
щоб сонце було немов блюдо ,
птахом Життя злітала до небес!

нехай твої Друзі співають з тобою
про веселий , світлий цей день!
нехай тебе надія Чи не кидає ,
нехай з особи любов не Зникає ,
хай завжди , сестра , тебе Зоря зустрічає !

312345 (Голосів: 8 )

Моя матуся друге ,
Моя старша сестра ,
Я тепер вже велика
І з ходою від стегна !

Все завдяки тобі, рідна ,
Мій весела людина ,
Ти така ! Ти така ,
Як теченье весняних річок!

Товстопузі клієнти ,
Влада , магнати - всі дзвонять ,
Шлють тобі ангажементи
На дизайнерський поспіль !

Хоч важка твоя робота!
Але цвіте блакить
Око твоїх , ти наче нота ,
Вся звучиш ! Я закохана !

Щастя, світла і здоров'я ,
Розуміння в сім'ї ,
Жити з надією і любов'ю ,
Без проблем в справах , у долі ,
Будинок побудувати , дивіденди
Від клієнтів отримувати ,
Щоб ломилися президенти
Інтер'єрчик замовити !

Будь як і раніше красивою ,
Крихкою , вічно молодий !
Ти гідна перспективи ,
І любові святий , великий!

312345 (Голосів: 3 )

Бажаю , сестра , щоб житті моменти
Завжди випромінювали одну теплоту ,
Щоб хлопці дарували тобі компліменти ,
А ти їм у відповідь - свою красу !

312345 (Голосів: 3 )

Дорога моя сестричка !
Ну чого б тобі побажати .
Побажаю я щастя і сили
Щоб змогла ти на все знайти.
Щоб ходила походкою гордої ,
Щоб дружок тобі був під стать .
Будь такою ж красивою , веселою ,
І не смій ніколи сумувати !
Жартівливі привітання з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий