четверг, 27 марта 2014 г.

вітання для дружини

Пишу тобі листа , воно повно надії ,
Люблю тебе як колись, іншого не дано.
Будь ти завжди прекрасною, душі моєї мрія !
Як зорька Ясноокий , і як квітка чиста.
Будь ти завжди здоровою , нехай хвороби геть підуть,
Будь як ти є , бідової , знову я з тобою тут .
Hам зустріч обіцяли на тому земному шляху ,
Мені не страшні печалі. Як повз них пройти ?
Все в житті зазнала : І радість , і печаль ,
Hо ти лише міцніше стала , як у булату сталь.
Нехай повз пронесуть лихі все року ,
Hо ти , моя голубка , душею молода!

412345 (Голосів: 2 )

Ти світишся , сяєш як сонечко навесні ,
А може , бо народилася у квітні.
Я пам'ятаю ці ночі , як гуляли під місяцем ,
І слухали, як солов'ї нам співали.

Сьогодні день особливий , квіти все для тебе ,
І сонця яскравий промінь і небо блакитне ,
Рідна, з Днем Народження скажу тобі люблячи !
І вкраду і заберу з собою .

Минуло чимало часу , ти так само хороша ,
Все так само світишся як сонечко весною ,
Одна відмінність ти дівчиною моєї тоді була ,
Ну а тепер ти стала мені любимою дружиною!

412345 (Голосів: 11 )

Вітаю з днем народження,
моя красуня дружина !
У цьому житті немає чудесней ,
З ранку , прокинувшись , побачити поряд тебе!

412345 (Голосів: 11 )

Полонений , улюблена моя ,
Твоїм чарівністю !
Завжди намагаюся здивувати
Подарунком і увагою !

Дарую квіти своїй дружині
Не тільки в день народження ,
Хай щастя прикрашає життя
Прекрасним настроєм !

412345 (Голосів: 10 )

Затишний , теплий , світлий будинок ,
І всім гостям приємно в ньому.
А править будинком тим цариця ,
У всіх питаннях майстриня !

Прекрасна дружина і мати -
Таких зараз не відшукати !
І часто мудрістю своєю
Вона ділилася без витівок .

І як що організувати ,
Що у філософії читати ,
Як краще меблі розставляти ,
Чим треба блюдо заправляти .

А у вихованні дітей
Вона Руссо вже перевершила .
І над письменницької стезею
Пора задуматися прийшла ...

Дозволь , кохана, рідна ,
Піднести тобі квіти ,
Пробував все , що я бажаю ,
До того , чого бажаєш ти .

412345 (Голосів: 6 )

Для тебе запалюються зірки ,
Для тебе - всі слова про кохання !
Нехай легко виконуються мрії
І будь-які бажання твої !

Для тебе - і везіння , і щастя ,
Кожен промінчик і кожна квітка !
Цей світ , незрівнянно прекрасний , -
У твоїх чудових ніг!

412345 (Голосів: 11 )

Нехай роками ти не молода
І під очима тонкі зморшки ,
Нехай я помічаю іноді
Сивого волосся блискучі стежки.
Нехай говорять уже , що вік твій
Перевалив за кращий жіночий вік ,
Але ми клялися давнішні часом :
Для нас любов - як пісні і як повітря.
У твоїх очах я бачу знову й знову
Все те , про що я забути не в силах ,
І вічна не старий любов ,
Як свіжість очей твоїх , рідних і милих !

412345 (Голосів: 5 )

У тебе сьогодні День народження ,
Це самий радісний із днів .
Нехай моє ось це поздравленье
Теж буде радістю твоєю .

У цей день бажаю тобі щастя
І прекрасних довгих- довгих років.
Нехай не буде в тебе негоди , -
Тільки зірки , тільки сонця світло.

412345 (Голосів: 5 )

Коли дивлюся в твої очі ,
Те думаю про щастя ;
Про те , що справжня краса -
Це як двері навстіж ,

Відкрита і зрозуміла всім.
Тут зайвого не скажеш!
У хвилину стаєш ньому ,
В іншу - вірш розкажеш.

Що кажу - не просто звук
Порожній і даремний .
Те підказав мені серця стук
І почуття голос ніжний .

412345 (Голосів: 14 )

Ми поле життя перейшли з тобою ,
Ми разом стільки років живемо не дарма.
Працювали і сперечалися з долею ,
Один одному теплоту душі даруючи .

Нам було і зовсім легко , і важко ,
Бідою і щастям життя було сповнене ,
Але й сьогодні ти , моя подруга ,
Як молоде деревце , струнка.
Привітальні листівки з днем народження українською

Комментариев нет:

Отправить комментарий