понедельник, 31 марта 2014 г.

поздоровлення сестрі на день народження

Вітаю сам я особисто ,
Серцем всім великим любя :
З днем народження , сестричка !
Любо глянути на тебе :
Пустотливі , розумна, чарівна,
Упакована , струнка ...
Та в завидки , якщо чесно ,
Вся величезна країна !
У будинку чисто і в душі спокій ,
Будь завжди , моя сестра , такий!

412345 (Голосів: 8 )

Улюблена сестра , тебе я вітаю !
Любові , здоров'я, щастя я тобі бажаю.
Нехай у житті чекає тебе успіх ,
І частіше буде чути твій веселий сміх.
Дорога моя , з днем ​​народження!
І доброго тобі настрою!

412345 (Голосів: 37 )

Вітаю , сестра , і, звичайно ,
Поцілунків дарую океан!
Залишайся такою ж безтурботної ,
Випромінюй красу і дурман !

412345 (Голосів: 21 )

У День рожденья , сестра , нехай збуваються
Всі мрії твої , радість даруючи !
Щастям нехай кожен день наповнюється ,
Щоб був тобою прожитий не дарма.
Щоб життя твоя з кожною миттю
Приносила все більше тепла!
Щоб з удачею і натхненням
Ти , танцюючи , по життю йшла !

412345 (Голосів: 12 )

Ти моя старша сестра
Так повторюють без кінця!
Але виріс я і подорослішав !
І з життям краплю постарів !
Тепер сказати можу , жартуючи -
Командувати парадом буду Я!

412345 (Голосів: 53 )

Здрастуй , сестричка , моя дорога сестричка !
Ось , з днем ​​народження , подарунок тобі я приніс!
Нумо давай цю пісню в келихи наллємо -ка !
Губи твої будуть яскравіше подарованих троянд !
Нехай же удачі , любові відкриваються двері ,
Нехай вранці будять ясні сонця промені !
Нехай виходить все , у що щиро віриш ,
Нехай буде життя ще яскравішим , ніж полум'я свічки!

412345 (Голосів: 15 )

Моїй сестрі - красуні сьогодні двадцять ( трідцать. . ) Два.
Скажу сестричці в Здравица душевні слова .
Весела , завзята - що побажати тобі ?
Нехай музика мажорна звучить у твоїй долі .
Щоб було все в порядочке , все зірочки зійшлися :
Росли плоди на грядочках , і пироги пеклися . ,
Собачка в розчулення тримала хвіст гачком ,
Робота у відділенні кипіла з вогником .
Нехай так зійдуться стрілочки , щоб твій замовлення будь
Везла доля в тарілочці з облямівкою блакитний.
А життя - ріка- реченочка , і ти по ній пливи .
Всіх благ тобі , сестреночка , здоров'я і любові!

412345 (Голосів: 24 )

Сестра , часом ти суворіше мами ,
Такий на лінії контроль ,
Але все одно повторюю вперто ,
Добра ти промінчик золотий!

412345 (Голосів: 7 )

Мир тобі відкритий, як місяць молодий !
Ах , сестра , будь щирим завжди такий!
Щасливий цей день , в полях дзвенить роса.
І очі твої синьою , ніж бірюза !

Погляд твій - таємниця пристрасна очей .
Відбиває стан твій блакитний струмок.
Вниз йдеш з пагорба з подругою своєї .
У день народження побажаю багато добрих днів !

І таких же радісних , щасливих років!
Будь сміливіше сонця , краше , ніж світанок!
Нехай сміються губи яскраві твої ,
У серці хай палає червоний жар любові !

412345 (Голосів: 6 )

Тебе , сестра , я вітаю
З таким прекрасним світлим днем!
Любові і радості бажаю ,
Благополуччя у всьому!
Бажаю щастя неосяжного ,
Здоров'я міцного на століття ,
І життя довгого і щасливого ,
Тобі , рідний мій чоловік!
Веселі привітання з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий