понедельник, 31 марта 2014 г.

з днем народження мамо

Улюбленому , рідній людині
Сказати сьогодні хочеться з душею :
Ти найпрекрасніша на світі ,
Ти зігрівати вмієш добротою !

Турботлива , ніжна і терпляча -
Порадником і другом можеш бути !
Мамулечка , за радість днів щасливих
Не втомлююся тебе дякувати !

412345 (Голосів: 7 )

Дякую, мамо рідна ,
За те , що ти на світі є!
Красива і молода ,
А адже турбот твоїх не злічити ...

Здоров'я, радості бажаємо ,
Нехай в душі не гасне світло !
Красива і молода . -
Такою будь ще сто років!

412345 (Голосів: 9 )

Я пам'ятаю , як в дитинстві мене захищала ,
Як ніч безперервно колиску качала ,
Улюблена мама , сьогодні веселощі -
Поспішаю я привітати тебе з днем ​​народження!

Тебе від негараздів захищати обіцяю ,
Здоров'я , посмішок , удачі бажаю!
Нехай обійдуть стороною всі негоди!
Бажаю любові , справжнього щастя !

412345 (Голосів: 6 )

У коханні своїй всесильна і проста ,
Тобі притаманні розум і краса ,
Уміння дивне нам серце віддавати ,
Посмішкою нашу душу зігрівати .

412345 (Голосів: 8 )

C Днем народження ,
Нехай кожен день твого життя
Буде наповнений весняною одухотвореністю ,
Цвітінням і легкістю літа ,
Натхненням осені ,
Зимової свіжістю і очікуванням дива !

312345 (Голосів: 10 )

Мила , хороша , рідна ,
Не сумуй сьогодні про роках.
Ти для нас така молода ,
Навіть з Серебринки у волоссі.

Нам твої зморшки непомітні ,
І для нас тебе красивіше немає.
Будь же ти красивою і заповітної
Ще багато -багато довгих років

312345 (Голосів: 10 )

Я так давно хотів сказати тобі ,
Що немає на світі кращої мами!
Спасибі матуся тобі ,
Що ти проводиш час з нами!

Живи сто років , без горя і турбот !
Любові і щастя я тобі бажаю.
Ми не доставимо вже тобі клопоту ,
Я з Днем Народження тебе сьогодні вітаю !

312345 (Голосів: 10 )

Нехай всі печалі , розлуки
Туманом попелястим розтануть ,
І ніжних рук очарованье
Душа схожа визнає!

Так хочеться тебе завжди
Здоровою і красивою бачити ,
Щоб ніхто і ніколи
Не міг зачепити тебе , образити.

Печаль твоєї посмішки милою
Ми пам'ятаємо з самого народження.
Будь пустун пустотливий

312345 (Голосів: 8 )

Мамуля , ти для мене завжди молода ,
І я не дивлюся ніколи на твої року.
Тобі подаруночок свій подарую ,
Поцілую тебе і міцно обійму .

Живи щасливо , моя мама ,
Нехай обійде тебе будь-яка драма.
Тобі сьогодні восімдес'ят ,
Вітати прийдемо знову .

Я висилаю поздравочек
Любити тебе я буду дуже .

312345 (Голосів: 12 )

За вигадка нехай не вважатимуть ,
Я це почув від сонця:
У серцях наших троянди цвітуть ,
Поки серце матері б'ється.

Про мама ! назустріч світам
Йдучи крізь світанки та грози ,
Хотів би я всім матерям
Роздати твої яскраво-червоні троянди .
Листівки з ювілеєм

Комментариев нет:

Отправить комментарий