четверг, 27 марта 2014 г.

смішні вітання чоловіку

Коханий чоловік мій !
Цього вечора
Сказати мені хочеться тобі :
За наш союз , за нашу зустріч
Так вдячна я долі!
За кожен погляд , дотик ,
За кожну мить , за кожен рік ,
За те , що в цей день рожденья
Весна в душі моїй співає.

312345 (Голосів: 8 )

Ти мій гурман , ти мій естет ,
Тебе люблю я багато років.
Тебе сьогодні поздоровляю ,
І здивую , я обіцяю .
З ранку я встала спозаранку .
Накрила скатертина самобранку .
Прийшла пора гостей зустрічати
Тебе ми будемо вітати!

312345 (Голосів: 6 )

Про любов можу , повідати
Все, що тільки мислилося .
Щоб постільних невдач
За тобою не значилося.

312345 (Голосів: 3 )

Мій чоловік улюблений , ти мій славний , ти мій рятівник . За все те , добре і прекрасне , в моєму житті я хочу сказати тобі спасибі. Спасибі що ти є в моєму житті , і ще за мудрість і терпіння , за любов і вірність. Ти для мене самий прекрасний лицар на землі.

312345 (Голосів: 3 )

Все дитинство прожила я без печалі ,
Мене завжди хлопчиська захищали.
Минуло відтоді рочків чимало вже,
Тепер захисник мій - коханий чоловік .

Сьогодні привітання мої
Дістануться тобі , а не іншим -
Дорожче людини не знайти ,
Ти супутник мій на життєвому шляху!

У біді не кинеш , в горі не зрадиш ,
А за дітей - так життя своє віддаси .
І нехай на світі мільйон чоловіків ,
Моїй любові гідний ти один!

312345 (Голосів: 3 )

А ви знаєте , що ? А ви знаєте , хто ?
Чий сьогодні у нас День народження?
Стільки сілюсь сказати ... все виходить не те ,
У купу все відмінки і відмінювання ...
Він - чоловік і чоловік . Він - і дід , і батько.
Він для сотні друзів компас життєвий ,
А ще він - грибник ! І рибалка ! І співак !
( Чую , погляд він мені шле ... докірливий ... )
Дорогий , помовч ! Дорогий , вибачай !
З днем ​​народження ! І цим все сказано!
Ці свічки Задуй , нових сто розшукай ,
І - не раніше на фініш ! Наказано !

312345 (Голосів: 7 )

З святом , коханий чоловік ,
Будь здоровий і щасливий ,
Не лінуйся , не бий байдики ,
Пий не надто часто!
Я , звичайно ж , жартую !
Що такий сумний ?
Просто я сказати хочу :
З Днем Народження , милий !
Ти опора всієї сім'ї:
Мені і нашим дітям .
Ми тобою пишаємось все ,
Кращий чоловік на світі!

312345 (Голосів: 4 )

Ми говоримо на різних мовах.
І усяка впевненість всупереч ,
Я не зрозумію , за що повинна шукати
По всій квартирі я твої шкарпетки ?
Гаряча вечеря - ось ще напасть!
Ну чому? Адже я хочу салат !
Мовчу про те , що мені заважають спати
Комп'ютер , пиво , світло , футбол і хропіння !
Але логіка - так, так , у жінок є
Вона - дає тут чомусь збій.
І править серце безроздільно тут ,
Між нами. З Днем Народження , дорогий!

312345 (Голосів: 4 )

Я люблю тебе , чуєш , чуєш !
Для мене ти живеш і дихаєш !
Розумієш , ти мій , розумієш !
Ти все життя мою займаєш !
Ти мій самий добрий і славний !
Іноді незрозумілий і дивний !
Ти мій злий і часом недобрий!
Мій відчайдушний і обережний !
Мій завжди !
При розлуці і зустрічі !
Вдень і вночі ,
І в тихий вечір.

312345 (Голосів: 8 )

У чудовий день , прошу я дозволу ,
Сердечно Вас привітати з днем ​​народження .
Спасибі і мамі Вашої велике ,
За сина , який і щастя, і горе
Зі мною розділяє уже багато років ,
Здоров'я , коханий! відсутності бід.
Привітальні листівки з днем народження українською

Комментариев нет:

Отправить комментарий