четверг, 27 марта 2014 г.

чоловіку привітання найкращі

Мій милий чоловік , мій вірний супутник життя ,
Моя надія , радість і мрія.
Сьогодні з днем народження вітаю ,
Дарую тобі лише ніжні слова ,
Яким немає перешкод і рамок ,
Слова любові і ніжності своїй .
Тобі я тільки кращого бажаю!
І надалі мене своєю любов'ю грей !

312345 (Голосів: 5 )

Чоловік мій милий ,
Сокіл славний ,
Незважаючи на всі роки ,
Ти як і раніше прекрасний ,
Найкращий для мене!
Так прийми ж поздравленья
У твій веселий день рожденья!

312345 (Голосів: 4 )

Щоб було все , що хочеш ,
Для душі не потрібно слів ,
Я тобі бажаю щастя ,
Щоб знайшов в мені любов !

312345 (Голосів: 3 )

Чоловік мій милий ,
Сокіл славний ,
Незважаючи на всі роки ,
Ти як і раніше прекрасний ,
Найкращий для мене!
Так прийми ж поздравленья
У твій весняний день рожденья!
Вітаємо з днем ​​народження ,
І бажаємо ми тобі
Кращого , що є в долі :
Нехай же розум твій буде тонким ,
Нехай же голос буде дзвінким ,
Нехай же друг твій буде вірним !
І завжди прагни бути першим!

312345 (Голосів: 2 )

Дорогий , вітаю , люблю!
У цей день чудовий , світлий
Я подарунок тобі подарую
Дуже цінний , бажаний, заповітний ...
Найкращий подарунок - дружина.
Скільки хочеш шукай , вибирай
Але всюди ти зустрінеш мене -
Подивися ! Оціни ! Приймай !

312345 (Голосів: 2 )

Бажаю тобі , дорогий ,
Удачі, гідної роботи ,
Величезного щастя , любові ,
Моїй невпинної турботи !
Бажаю тобі , мій чоловік ,
У всьому добиватися успіху!
Нехай вдома чекають відпочинок , затишок
І музика нашого сміху!

312345 (Голосів: 2 )

Дорогий і коханий чоловік , єдиний і неповторний чоловік мого життя ! У День твого народження бажаю тобі стільки грошей , скільки листя в літньому лісі , стільки здоров'я , скільки крапель в океані і стільки щасливих миттєвостей , скільки б'ється моє серце !

312345 (Голосів: 4 )

Вміти любити , вміти дарувати ,
Ну іноді пустувати трохи ,
Потім побути трохи суворим !
Все може чоловік мій дорогий ,
Якого не розумію я часом !
Люблю тебе таким , як є ,
Готова жити з тобою роки !
І побажання все , як є
Скажу я від душі сьогодні!
Бажаю щастя , доброти ,
Здоров'я, радості , тепла ,
Удачі, виконання мрії ,
Щоб тільки в радість була

212345 (Голосів: 5 )

Рада , що колись чоловіком
Став моїм ти , дорогий!
Тому, що і не потрібен
Мені , повір , ніхто інший.
Принц на білому Мерседесі
Нехай затихне за рогом !
Добре мені там , де є ми ,
Де з тобою ми вдвох !

212345 (Голосів: 5 )

Бажаємо довгих років , бажаємо їх не мало ,
Щоб лише удачу Вам з собою принесли.
Нехай Вам сьогодні на рік більше стало ,
Не варто смутку : в ​​пору зрілості увійшли !
Нехай кожен рік черговий додасть
Здоров'я, мудрості , успіхів і перемог ,
Хлоп'ячий запал нехай залишить ,
І оптимізму , і щоб жити без бід!
День народження листівка

Комментариев нет:

Отправить комментарий