понедельник, 31 марта 2014 г.

красиві привітання тату на день народження

Папа іменини з шиком ,
Широко завжди гуляв ,
Цей рік не виняток ,
Всіх ти в гості посзивал .
Для тебе ми всі готуємо
Чудовий сюрприз ,
Щоб ти був завжди здоровий ,
Це головний життя приз!

412345 (Голосів: 6 )

Не думай про роки , коли весна ,
Взимку і влітку теж їх забудь!
І я про них не дам нагадувати ,
Великий, батько , ще по життю путь!

412345 (Голосів: 12 )

Нехай удача принесе
Дивіденди нові ,
Татів сміх звучить для нас
Нотками басовими !

412345 (Голосів: 23 )

Папа , будь здоровий і щасливий ,
Щоб завжди з тобою була
Віра і любов з надією ,
Щоб доля світила !

412345 (Голосів: 9 )

Дружно для тата ми пісеньку грянем ,
Хором її в день рожденья заспіваємо ,
Весело ми і серцево привітаємо ,
Щоб не порожнів б батьківський дім !

412345 (Голосів: 8 )

Папа , з днем ​​народження !
Ти з дитинства мій герой ,
Здатний хмар сумніви
Всі розігнати геть!

Тебе всі любимо дуже !
У веселе свято твій
Сім'я вся дружно хоче ,
З подарунками горою

Тобі зізнатися знову ,
Що ти всіх краще , так!
Нехай іноді суворо,
Але з користю завжди !

Бажаємо тебе щастя ,
Здоров'я, процвітання !
З успіхом продовжуючи
Будь-які починання !

412345 (Голосів: 11 )

Дорогий наш тато, чоловік ,
Дорогий наш дідусь -
Ти для всієї родини опора ,
Немов промінчик сонечка !
Хай не чуєш ти від нас
Кожен день визнання ,
І Заслужений батько
Ти не носиш звання :
Знай і пам'ятай , дорогий ,
Лише з тобою в сім'ї спокій ,
Лише з тобою вся сім'я -
Це сім щасливих я !

412345 (Голосів: 13 )

Сьогодні, в цей день рожденья ,
Прийми , батько , від нас букет ,
Сердець закоханих поздравленья
І побажання добра років!
Летять стрімко року ,
Як птахів осінніх довгий лад ,
І всім відомий тамада
Сьогодні головний наш герой!

412345 (Голосів: 12 )

Папа , я тебе люблю ,
Міцно обіймаю ,
З днем ​​народження тебе
Сердечно вітаю !

412345 (Голосів: 9 )

Папа сьогодні іменинник ,
Йому і тости , і пиріг ,
Тобі послання вирішили , так ,
Для початку - будь здоров!
Всіх радостей , удач і світла ,
Ще - сердечного тепла ,
Спасибо за твої поради ,
За чашу миру і добра .
Вітальні листівки з ювілеєм

Комментариев нет:

Отправить комментарий