четверг, 27 марта 2014 г.

найкращі вітання для коханого чоловіка

Для мене ріднею чоловіки
В цілому світі не знайти.
Є для цього причини ,
Днів не вистачить їх назвати.
З днем народження , роднуля ,
Я хочу тобі сказати .
Сонця яскравого (місяць )
Я б хотіла побажати .

012345 (Голосів: 0 )

Нехай цей день тобі запам'ятається ,
Як благоуханье троянд ,
Як блиск моїх зелених очей ,
Нехай буде вічним Травень,
Весна оселиться в твоїй душі
І буде гучним сміх твій ,
Сяйво твоїх очей не в'яне ніколи .
Нехай для тебе лише тільки сонце яскраво світить ,
Але іноді і дощик пройде.
І в цей день- День твого народження
Хочу сказати:
Мій милий , моя рідна ,
Бажаю я тобі і щастя ,
І добра , і виконання бажань ,
Всіх благ лише тільки для тебе!

012345 (Голосів: 0 )

Коханому чоловікові кричу : Ура! Ура!
Адже з Днем Народження чоловіка привітати мені пора.
Коханий мій , єдиний , прекрасний , дорогий ,
Бажаю довголіття - сто років прожити ... зі мною.

012345 (Голосів: 0 )

Я сказати тобі хочу
Найкращий ти чоловік,
Захоплююся твоєю силою !
З Днем народження вітаю ,
Багато радості бажаю ,
А ще добра , тепла ,
В гору нехай ідуть справи !
Нехай удача буде поруч !
І збувається мрія !

012345 (Голосів: 0 )

Ах , чоловік , яке це щастя ,
Що ти народився в цей день ,
Нехай від тебе підуть негоди
І хмари не кидають тінь.
А якщо все ж будуть хмари ,
Так це теж не біда
Тебе на світі немає краще ,
Ти моє сонечко завжди !

012345 (Голосів: 0 )

Мені доля звеліла твоєю бути ,
І не можна їй відповісти Ні.
Я твоя , поки будеш мене любити
Один рік або тисячі років.
Я твоя , поки будеш мене чекати ,
Поки будеш на мене сумувати.
Я хочу тобі стільки себе віддати ,
Стільки , скільки лише може бути !

012345 (Голосів: 0 )

Коханий чоловік , нехай світить нам
Твоя щаслива зірка !
Бажаю збутися всім мріям ,
Бути улюбленцем долі завжди !
Нехай новий день і кожна мить
Знову дарує радість буття!
Хай б'є любові твоєї криниця,
Доки крутиться земля !

012345 (Голосів: 0 )

Ти , як скеля , скелястий всяких скель ,
Скалою став , під Сонцем , що іскриться ...
Стояв , як вартовий, і годину шукав ,
Коли раптом прилетить , як
Ангел , птиця , І птах прилетів .
Це - я : І над тобою , і під тобою тепер я ,
Любові до тебе величезною не тая ,
Заточую дзьоб і чищу пір'я .
Ні, ти не тільки світу велетень ,
Ще й малої пташки - володар!

012345 (Голосів: 0 )

Мій кращий друг!
Средь буднів , суєти -
Ти свято світлий ,
Втілення мрії.
Тобі так багато Від народження дано!
Мене ти підкорив Давним - давно ,
Так підкори ще Долю !
І нехай вона ,
твоїм увагою
Безмірно вдоволена ,
Тобі подарує радість ,
Блиск перемог ,
Любов і щастя світло
На багато років.

012345 (Голосів: 0 )

У хвилину гірку і сумну ,
Коли в грудях кипить гроза,
Я милих рук потиск відчуваю
І бачу милі очі.
Все, що з хорошим в житті пов'язано,
Все це пов'язано з тобою ,
І цим все , мабуть , сказано ,
Коханий мій , безцінний мій .
Але все-таки мені знову хочеться
Душевним словом підтвердити ,
Що ніколи любов не скінчиться ,
Поки дано мені право - бути! ...
День народження листівка

Комментариев нет:

Отправить комментарий