четверг, 27 марта 2014 г.

ПРИВІТАННЯ Колишнього З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ

Ми не пара , так, але все ж ,
Ти нещодавно був дорожчий ,
Чим рідні та друзі ...
З Днем народження тебе .

Будь успішним і коханим,
Не тримай образ і зла ,
Нехай не зробила щасливим ,
Але старалася - як могла.

Тільки щастя й удачі
Побажаю я тобі .
І спасибі , що ти значив ,
Більше всіх у моїй долі.

412345 (Голосів: 224 )

Живи , красуйся , вір і чекай -
твоя удача попереду!

412345 (Голосів: 49 )

Хоч ми давно з тобою розлучилися ,
Я рада , що в душі залишилися
До тебе хороші слова ,
Адже я сама була в чому неправа .

Хочу привітати з днем народження
І побажати тобі везіння
У всіх справах , в любовних теж ,
Знайти одну , що всіх дорожче.

Живи і життям насолоджуйся ,
У всьому успіху добивайся ,
Цінуй батьків своїх
І будь прикладом для інших.

412345 (Голосів: 94 )

Хоч ми вже не так близькі ,
Але ж і не чужі теж.
Мені не прати твої шкарпетки ,
Але кава разом випити можемо.

Сьогодні свято у тебе ,
Врахуй , про нього я не забула.
По- дружньому тепло люблячи ,
Я поздравленье вигадала .

412345 (Голосів: 96 )

Нечутно пролітають роки ,
Як птахів небесних караван .
І мчить час непомітно -
Ти не сумуй через дрібниці.

Не сумуй, помітивши зміни ,
Коли зморшку зайву знайдеш.
Дні нові приходять днях на зміну ,
І кожен вік по- своєму гарний .

412345 (Голосів: 8 )

Нехай життя твоє йде спокійно .
Живи , не знаючи прикрощі та бід
І міцним буде нехай здоров'я
На багато довгих , довгих років.

412345 (Голосів: 43 )

Бажаю бадьорості завжди
І людського щастя ,
Бажаю жити і ніколи
Не помічати , що роки мчать
бажаю радості душевної ,
Успіхів у житті повсякденному ,
Здоров'я міцного завжди
не падати духом ніколи .

412345 (Голосів: 26 )

Нахлинули знову воспоминанья .
Твій день народження . Я дарую тобі квіти.
І ніби не було образ . І розлуки ...
Адже все одно мені дуже дорогий ти ...

Бажаю жити по повній , без печалі.
Бажаю бути здоровим. І любити.
Щоб очі твої з надією зустрічали ...
Бажаю кожною миттю дорожити ...

Улюблений змінилося безпристрасним Колишній ,
Але не зникло душ велике притягання .
Тобі я прошепчу тихенько , чуєш:
Всіх благ і щастя , милий . З Днем Народження ...

412345 (Голосів: 40 )

Вітаю ... будь щасливий , як щаслива я .
Хай завжди буде легкою дорога .
Нехай поруч будуть вірні друзі ,
І біди будуть тільки за порогом.

Любові тобі . Такий як ти хотів .
Нехай тебе оцінять по заслугах.
Щоб забезпечувати сім'ю свою вмів ,
Дружина тобі хай буде кращим другом.

412345 (Голосів: 48 )

Живи для щастя , для душі.
Не можна інакше .
Адже життя одне, і треба жити
Для життя , значить.
З днем народження картинки прикольні

Комментариев нет:

Отправить комментарий