понедельник, 31 марта 2014 г.

любимій матері привітання

З днем народження мила мама !
Щоб жити - ні про що не тужити ,
Ніколи не сумувати , що не засмучуватися .
Багато років тобі весело прожити ,
Ні душею і ні тілом не старіти !

412345 (Голосів: 8 )

Бажаю в цей день щасливий
Добра , веселощів і тепла
Нехай у цей день світяться твої очі
Забудь образи , огорченья

Часом я не права була ,
коли лаяла ти мене
Але знай одне - я найщасливіша
Тому, що ти є у мене.

412345 (Голосів: 11 )

Ти в цей день зовсім інша ,
Тобі заздрить весна!
І , зоряним промінцем граючи ,
Стоїш і дивишся біля вікна.

Ах , скільки щастя в дні рожденья ,
Всі раді будуть поруч з ним!
Тобі ми даруємо вірш весняний
З букетом сонячним , кольоровим !

І що відрадніш для мами.
І що дорожче цих очей ?
Танцюй сьогодні разом з нами ,
Люби! Будь щаслива зараз!

412345 (Голосів: 11 )

Коли ти з нами поруч ,
Проблем начебто немає -
Підбадьорили теплим поглядом
І потрібний даси пораду .

турботу людяних
І терплячих рук
Син (дочка) цінує нескінченно ,
І обожнює онук.

Ми всі тобі бажаємо
Жити довго , не старіти
І , бадьорість зберігаючи ,
Про минуле не шкодувати !

412345 (Голосів: 7 )

Я тобою захоплююся !
Це - правда , не реклама .
Поважаю , схиляюся ,
Обожнюю тебе , мамо!

Нехай всюди оточують
Компліментів солодких звуки
І частіше обіймають
Близьких ласкаві руки !

412345 (Голосів: 14 )

Знай , тебе вважають діти
Кращою мамою на світі!
Нехай допоможе щастя птах
Виконання добитися всіх бажань!
Будь улюблена , всім , як нам , необхідна!

412345 (Голосів: 21 )

Ти, як завжди , сповнена турбот ,
Адже життя давалося нелегко.
Ах , скільки важких , тяжких днів
За серцю твоєму пройшло !

Ти заслужила в життя радість
На багато днів уже вперед.
Так будь же щаслива , здорова
І кожен день , і кожен рік !

412345 (Голосів: 10 )

Хочемо привітати маму дорогу ,
І в цей день народження сказати ,
Що ніколи на матусю іншу
Тебе ми не хотіли проміняти .

Адже наша мама - найкраща на світі ,
Її ми любимо , поважаємо , шануємо ,
І вітають дорослі і діти ,
Тобі бажати ми кращого хочемо !

412345 (Голосів: 6 )

З Днем Народження , матуся мила !
Я люблю тебе дуже , ти знай .
Ти сьогодні дуже красива ,
Посміхайся і просто сіяй !

Нехай тебе не бентежать зморшки ,
Для мене ти така одна!
Витри з вічко швидше сльозинки ,
Життя твоя не іспітие до дна!

Я бажаю здоров'я і щастя ,
Нехай образи пройдуть стороною!
Нехай погода не буде похмурої ,
Ти мені пісню улюблену заспівай !

Нехай любов'ю ти будеш оповита !
Нехай вона буде поруч завжди !
Нехай від щастя і життя так заплутана ,
Не старій , мама , ти ніколи !

412345 (Голосів: 18 )

Мамуля , як ти, дорога ,
Хочемо ми звісточку послати ,
Просто , без приводу , рідна ,
Щоб побачення не чекати ,

Тут мало б вінок сонетів ,
Але коротко тобі скажу ,
Все добре - і тільки це ,
І від тебе відповіді чекаю.
Листівки з ювілеєм

Комментариев нет:

Отправить комментарий