четверг, 27 марта 2014 г.

вітаю свою дружину з днем народження

Я не буду банальний рідна ,
З днем народження тебе вітаючи .
Неземну діву блаженну ,
Духовну і досконалу.

Я не буду бажати те, що прийнято
Сірою масою , де почуття засунути .
Нехай все буде як є не інакше ,
Ось , кільце з діамантом на додачу.

312345 (Голосів: 7 )

Як сонце травневе чудесна,
Теплом і радістю повна!
О чудо ! ти була наречена ,
а стала раптом моя дружина!

312345 (Голосів: 5 )

Нехай ніч , над будинком пролітаючи ,
Беззвучним соло на трубі
Мене розбудить . І , мріючи ,
Я буду думати про тебе.

Бажаю бути завжди такою гарною .
Улюбленою , ніжною і простою.
Такий же нескінченно милої
І безмежно молодий !

312345 (Голосів: 8 )

Торкнулися промені самих м'яких вій
Улюбленою родимой дружини.
Ти чуєш - за вікнами спів птахів ,
А в піснях - про всі твої сни.

У таке ж ранку народилася на світ
Моя дорога дружина .
Тримаю я в руках ніжних лілій букет ,
Губами буджу від сну.

Прокинулася улюблена (* ім'я * ) моя ,
Посмішкою мене обдарувавши .
Щасливішим немає у всьому світі мене ...
О, як же твій вигляд гарний!

Цілую тебе ... З Днем Народження !
Як щасливі ми в цей день!
Все життя даруєш мені настрій -
Як травневого саду - бузок.

І нехай ти завжди будеш радісною ,
Моя дорога дружина ,
Зіллємося в обіймах солодких -
Рідна, ти так мені потрібна .

312345 (Голосів: 3 )

Відшумить і помчить будь-яка біда ,
Як весняної порою гуркітливий гpoм ,
Якщо поруч зі мною , якщо поруч завжди -
жінка ,
на якій
Тримається будинок.

312345 (Голосів: 3 )

Ти мати дітей моїх
дружина - ти і подруга ,
Порадниця вміла в справах!
ти як зберігач вогнища
Як права рука у друга
і твоє ім'я немов пісня на вустах.

Ти терпляча струна у мандоліни
ти з мудрістю дружна і так розумна !
На кухні виртуозна -ні тут рівних
помошников не чекаєш - ти можеш все сама!

Завжди свіжа і гарна красива!
коли ж упеваешь всі справи ?
Адже краса правдива і відкрита
і видно як намагаєшся сама!

Я високо ціную твої вміння !
Ти молодец.хвалю тебе не раз!
І ніжно вітаю з Днем Народження
Я буду кращим чоловіком лише для Вас !

312345 (Голосів: 5 )

Я на тебе, кохана , дивлюся
І знову бачу юну зорю .
Твоя усмішка не воспоминанье -
Вогонь , в якому нині я горю

Будь веселою , ніжною , ясною .
Безтурботної і прекрасною,
Щоб сміялася ти безтурботно ,
Щоб тривало щастя вічно!

312345 (Голосів: 6 )

Красива і таємниче ніжна ,
Турботлива незвичайно ,
Добра , вправна , Бережна,
Душевна і прониклива ...

Люблю тебе , моя дружина ,
Люблю всім серцем , незабутньо !
Бажаю , щоб цвіла весна
В душі і серці натхненно !

312345 (Голосів: 9 )

Від самих жарких , найніжніших ,
Від самих трепетних слів
Твої без сну зімкнуться повіки ...
Потім , за святковим столом

У келихах відіб'ються свічки ...
Весь світ розлучається ... Ми одні ...
Як добре , що є на світі
Свої у всіх народжень дні.

312345 (Голосів: 2 )

У житті твоєї хай не буде печалі ,
Щастя тебе хай всюди зустрічає ,
Нехай радість супутником твоїм залишиться навік ,
І поруч буде назавжди кохана людина .
Привітальні листівки з днем народження українською

Комментариев нет:

Отправить комментарий