четверг, 27 марта 2014 г.

смс привітання з днем народження чоловікові

Опора він для всієї родини ,
Батько і чоловік все в одночас
Щохвилини дарує щастя ,
Огортає світлом всіх своїм .
У його руках добро і влада ,
Все так переплелось , як воєдино ,
І цей зв'язок необоротна.
Глава в сім'ї , гідний розум ,
І прабатько світлих дум ,
Люблю його , як повітря чисте ,
Як сонця світло з гори променистої .

412345 (Голосів: 10 )

Ти мій сокіл , мій герой , муженек коханий!
Розумний , лагідний , рідний , і такий красивий.
З днем народження , дорогий , щастя і успіху ,
Щоб будинок наповнений був радістю і сміхом.
Я дякую долі за союз з тобою ,
Ти мені даруєш щастя , турботу і любов .
Нічого не потрібно мені , аби ти був поруч ,
І дарував свою любов і ласку знову і знову .

412345 (Голосів: 5 )

Рідний , прийми в свій день рожденья
Зізнання і поздравленья :
Благополуччя в сім'ї ,
Удач в справах , досягти вершин!
Завжди , в усьому ти на коні
І зразок для всіх чоловіків!

412345 (Голосів: 5 )

Бажаю тобі , дорогий ,
Удачі, гідної роботи ,
Величезного щастя , любові ,
Моїй невпинної турботи !
Бажаю тобі , мій чоловік ,
У всьому добиватися успіху!
Нехай вдома чекають відпочинок , затишок
І музика нашого сміху!

412345 (Голосів: 5 )

Я від любові божеволію.
Без вас все життя моє марна.
Без ваших очей , без ваших губ ,
Без ваших рук я так нещасна.
Я не зрозумію , але чому
Доля дає мені з вами зустрічі.
Щоб кожен раз , побачивши вас ,
Сумувати, коли настане вечір.

412345 (Голосів: 5 )

Ти поруч , і все прекрасно:
І дощ , і холодний вітер.
Спасибі тобі , мій ясний ,
За те , що ти є на світі.
Спасибо за ці губи ,
Спасибо за руки ці .
Спасибі тобі , мій улюблений ,
За те , що ти є на світі.
Ми поруч , але ж могли б
Один одного зовсім не зустріти ...
Єдиний мій , спасибі
За те , що ти є на світі!

412345 (Голосів: 5 )

Ми говоримо на різних мовах.
І усяка впевненість всупереч ,
Я не зрозумію , за що повинна шукати
По всій квартирі я твої шкарпетки ?
Гаряча вечеря - ось ще напасть!
Ну чому? Адже я хочу салат !
Мовчу про те , що мені заважають спати
Комп'ютер , пиво , світло , футбол і хропіння !
Але логіка - так, так , у жінок є
Вона - дає тут чомусь збій.
І править серце безроздільно тут ,
Між нами. З Днем Народження , дорогий!

412345 (Голосів: 5 )

Мій улюблений дорогий
Чоловік мій вірний золотий
З днем ​​народження тебе
Вітаю я люблячи

Бажаю щастя і любові
Удач на життєвому шляху
Пороги все подолати ,
Не сумувати і не хворіти


412345 (Голосів: 17 )

День народження чоловіка
Відзначаємо за столом ,
Я , його дружина , подруга ,
Розповісти хочу про нього.
Не страшні ні спека , ні холоднеча ,
Потрясіння неясних років ,
За плечем рідного чоловіка
Не боюсь негараздів і бід .
З ним легко йти по світлу ,
На питання знайти відповідь ,
Краще чоловіка у світі нету
І чоловіки краше немає.
Будь завжди красивим , ладний ,
Делікатний будь і простий ...
За тебе , мій любий ,
Піднімаю цей тост !

412345 (Голосів: 4 )

І ось який рік вже пройшов ,
Сьогодні я знову тебе хочу привітати ,
І побажати , що б всі негаразди обійшов
Що б негатив ти позаду залишив.
Твоя любов зігріє і в снігу ,
Так нехай же радуешь ти серце людям !
Не чіпатиме тебе ніяка біда ,
І буде нагорода тобі за заслуги
За працю твій завзятий в лихі роки ,
За те , що ти поруч був завжди , милий
Бажаю бути таким завжди
Ти найрозумніший , відданий, красивий !
День народження листівка

Комментариев нет:

Отправить комментарий