понедельник, 31 марта 2014 г.

Вітання татові З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ

Татів день народження -
Папа всім задоволений , і -
Буде частування ,
Для гостей застілля ,
Чи зможуть гості все сказати
Папі вихваляння ,
Папа ! Нам пора почати
Наше привітання !

І умілець , і глава
Ти сімейства нашого ,
Знаєш розумні слова ,
І , по праву старшого ,
Наші суперечки дозволиш
Ти в одну мить ,
Сварку строго заборониш ,
І знайдеш рішення .

Так, сьогодні славний день -
Папи іменини !
Він і вдома , і в праці -
Істинний чоловік!
Вітаємо ! Не хворій ,
Будь з семьею частіше ,
Кращий тато ти з усіх, -
Папа справжній!

512345 (Голосів: 26 )

Спасибі , милий татусь ,
Що ти дістався мені !
Люблю усмішку ясну ,
Вона як світло у вікні !
Хочу , щоб ти був , щасливий ,
Успішний і здоровий!
Ти самий чудовий
І кращий з батьків !

412345 (Голосів: 315 )

Знають всі , що я - Принцеса ,
Значить , тато мій - Король.
Ти мій двигун прогресу ,
Мій кумир і мій герой!
Найсильніша , самий чесний ,
Самий розумний і рідний.
І вже якщо дочка прелестна -
Тільки ти тому виною !

412345 (Голосів: 162 )

Папа , ти самий хороший на світі ,
Кращий батько на величезній планеті !
Як я тобою захоплююся , пишаюся ,
Міцно за дружбу і руку тримаюся !
Нехай іноді ти буваєш суворий.
Значить , так треба! Завжди будь здоров!
Нехай твоє життя буде світлою , красивою ,
Сонячній, яскравою і дуже щасливою!
Дякуємо за життя і за весь білий світ ,
За дитячу казку і потрібну пораду !
Спасибо за сміх і тепло добрих слів ,
За вірну дружбу, за їжу і дах !
Нехай часом йде не поспішаючи нікуди ,
Нехай радість прикрасить і дні і роки!
Хай щастя і сонце зігріють в дорозі ,
Любов нехай допоможе крізь грози пройти!
З днем народження , тато !

412345 (Голосів: 301 )

Ти чудовий батько
І найближча добрий друг!
Ціную турботу , похвалу
І теплоту надійних рук.
Хочу завжди тобі дарувати
Підтримку, допомогу і любов ,
Посмішку , радість , оптимізм
І багато вдячних слів!

412345 (Голосів: 35 )

Сьогодні тата з днем народження,
Прийшла привітати вся сім'я ,
Бажають щастя , без сумніву ,
Йому колеги та друзі.
Живе наш тато без оглядки ,
І не приносить людям зла ,
Завжди у тата все в порядку ,
І добре йдуть справи.
Ми з дитинства в ньому душі не чаєм.
За життя їм прокладено шлях,
Наш тато любить грінки з чаєм ,
Ну а вино зовсім трохи.
Нехай наша порада зовсім не нове ,
Але все ж виконай наша порада:
Будь, тато , міцним і здоровим ,
Будь з нами разом до ста років!

412345 (Голосів: 20 )

За доброту , любов і ласку
І за батьківський твій рада
Тобі рідний наш , ми бажаємо
Здоров'я, щастя , довгих років.

412345 (Голосів: 197 )

Папа , краще тебе нету
З нами в парку ти гуляв ,
Як завжди на день рожденья
Стих тобі я написав !

412345 (Голосів: 67 )

Готовий салат , готовий і торт ,
У піджака відпрасовані борт ,
Залишилося тільки почекати ,
Коли годинник покажуть п'ять.

Сьогодні ввечері ,
До сімнадцяти годинах ,
На свято гості
Зберуться до нас.

Всі будуть папу
З днем народження вітати ...
Ось тільки до п'яти
Жахливо довго чекати!

А тут ще
Кругом спокуси :
Цукерки у вазі -
Манять потворно !

з холодильника
Кличе красень- торт ,
Весь у трояндах , написах ,
Ну просто , вищий сорт.

І запахом своїм ,
І зовнішністю ваблячи ,
Як ніби говорить:
Швидше з'їси мене !

Я є, звичайно ,
Торт не став ...
Я просто подивитися його дістав ...
Але палець мій ,
Без мого согласья ,
удумал вчинити
Чергове неподобства:
Підправив трояндочку ,
Два бантика прибрав ,
І напис імениннику
Вже майже злизав ...

Тут раптом до мене за спини
Підходить тихо мама :
- Дружок , я бачу , почалася
Для свята програма .

І в цей самий же момент
Ключ тихо повернувся :
Ну , ось ... винуватець торжества
З роботи , нарешті , повернувся.

По мені мурашки поповзли
І оченята опустилися ,
А мама з татом , регочучи ,
Жахливо веселилися .

Батько , поплескавши по плечу ,
Сказав: Наш син - художник!
Адже так би не прикрасив торт
У кондитерській пиріжник !

412345 (Голосів: 92 )

Ведеш ти нас дорогою довгою ,
За життя наш ти капітан ,
Ти, тату , як герой билинний ,
Весь вітає родини клан !
Листівки з ювілеєм

Комментариев нет:

Отправить комментарий