четверг, 27 марта 2014 г.

побажання дружині на день народження

Кохана, тебе я вітаю ,
Безхмарних і ясних тобі днів ,
Любові моєї не видно краю ,
Прийми привіт мій і дітей!

412345 (Голосів: 18 )

У твій чудовий день рожденья
Мені дозволь тебе обійняти
І подарувати стихотворенье ,
Любові і щастя побажати .

І нехай здоров'я буде міцним ,
А серце - вічно молодим ,
Нехай кожен день твій буде світлим
На радість мені і всім рідним !

412345 (Голосів: 6 )

Любов - загадка не з легких ,
Але ми зуміли відгадати .
Сьогодні милою День рожденья!
Хочу сьогодні побажати

Щасливої ​​бути , цвісти як троянда
І ніколи не сумувати.
І навіть у люті морози
Тепло дарувати і приймати.

Нехай Життя нестримної рікою
Тече до достатку берегів.
Сталося так , що пов'язані долею .
Я нікому тебе, рідна , не віддам!

З Днем народження , рідна!
Нехай збудуться бажання, мрії !
Спасибочки за те , що ти така !
Тобі вірші сьогодні і квіти!

412345 (Голосів: 19 )

Вітаю , люба!
І від усієї душі бажаю :
Будь щасливою , будь коханої
І для всіх незамінною !

Гроші щоб тебе любили ,
Стороною не оминали ,
Щоб здоров'я було в нормі
І сама у відмінній формі!

412345 (Голосів: 26 )

Кохана! Всі без тебе осоружно :
Місяць і зірки , північ і світанок ...
І навіть сонце світить мені понуро ,
Коли тебе зі мною поруч немає.
Так нехай тобі супроводжує лише щастя ,
Удача осінить тебе крилом.
І нехай любов моя , надія і участье
Оберігають і зберігають твій будинок.

412345 (Голосів: 13 )

Долю дякую , що багато років тому ,
Як ясну зорю , твій подарувала погляд!
Нехай холод за вікном , але , якщо поруч ти ,
Будь теплішає будинок , в снігу цвітуть квіти.
Свєтла твоя душа , і весь твій вигляд милий.
Творця дякую - тебе він подарував !
Любов завжди права , немає для неї перешкод!
Ти у мене одна , я кожній зустрічі радий !

412345 (Голосів: 6 )

Нехай день твій буде сонячним , прекрасним .
І трояндами твій буде вистелений шлях .
І кожен вечір- зоряним , чистим , ясним.
(ім'я) ___ , завжди щасливою будь !
Бадьорою будь, красивою , милою , простий ,
Щиро любимою - будь завжди такий!

412345 (Голосів: 1 )

Побіліли волосся твої ,
Вицвіли , як синява в зеніті.
Як їх під хустки не тай -
Стали бавовною смоляні нитки.

Так звична ця сивина ,
Але удивися - і дивно мені небагато:
Невже справді так довга
Вірність і висока дорога ?

У дзеркалі зіниць моїх дивись -
Відображенням тебе утішу :
У цьому світі ми з тобою все ті ж ,
Хоч і білі волосся твої .

Нехай роками ти не молода
І під очима тонкі зморшки ,
Нехай я помічаю іноді
Сивого волосся блискучі стежки.

412345 (Голосів: 3 )

Поспішаю привітати з днем ​​народження ,
Бажаю щастя , настрою ,
Успіху , бадьорості , удачі ,
Здоров'я міцного на додачу.

Живи , цвіти , як мак ліловий ,
Не знаючи горя і нужди ,
І розквітай по веснам знову ,
І ласкою сонця дорожи !

412345 (Голосів: 2 )

Сьогодні день народження у тебе .
І в твій дім він увірвався сонцем яскравим.
Чарівним , казковим подарунком
Нехай буде для тебе весна!
День народження листівка

Комментариев нет:

Отправить комментарий