пятница, 28 марта 2014 г.

прикольні смс до дня народження

Суть поздоровлення проста - Прожити , як мінімум до 100 , в приємному оточенні , любові і повазі !

312345 (Голосів: 5 )

Нехай у житті чекають тебе , лише теплі слова , і серце ніколи від болю не заплаче , і нехай паморочиться вічно голова, від радості , любові і від удачі!

312345 (Голосів: 5 )

Хай сонце світить
У день народження
І голубішають небеса.
І нехай любов'ю оточують
Рідні , близькі , друзі.

312345 (Голосів: 6 )

У тебе День Народження сьогодні ,
Ти з подарунками , весела , п'яна.
Моє серце не спокійно ,
Вітаю і люблю я тебе !

312345 (Голосів: 7 )

Того дня , коли ти народився ( ась ) , відбулася дивовижна річ - світ став прекрасніший . З днем Народження !

312345 (Голосів: 2 )

З днем народження тебе вітаю ! Радій в цей день , не сумуй ! Я бажаю тобі тільки щастя , щоб воно полилося через край!

312345 (Голосів: 2 )

Нехай буде в житті все , що потрібно , Чим життя буває хороша - Любов , здоров'я , щастя, радість і Ваша добра душа!

312345 (Голосів: 2 )

Хай не буде сліз ,
Дарують море троянд ,
Люблять , поважають ,
Мілою називають .

312345 (Голосів: 2 )

Привіт , в твоє день рожденья до тебе прийшла смс , яка просила передати тобі безліч найніжніших поцілунків!

312345 (Голосів: 1 )

Від дум , турбот , не треба супити ,
Нехай посмішка світиться в очах ,
Бажаємо щастя і здоров'я ,
Успіхів і удач у всіх справах!
Картинки з днем народження прикольні

Комментариев нет:

Отправить комментарий