четверг, 27 марта 2014 г.

смс вітання чоловіку

Я пишаюся хорошим чоловіком
І люблю тебе так ніжно !
Ти один мені в житті потрібен ,
Це щастя , безтурботність !
Нехай тебе зігріє в холоднечу
Жар любовного напою !
Нехай завжди підтримають дружба ,
Мої почуття і усмішка!

212345 (Голосів: 4 )

Я пишаюся хорошим чоловіком
І люблю тебе так ніжно !
Ти один мені в житті потрібен ,
Це щастя , безтурботність !
Нехай тебе зігріє в холоднечу
Жар любовного напою !
Нехай завжди підтримають дружба ,
Мої почуття і усмішка!

212345 (Голосів: 1 )

Ти дуже надійний ,
Спокійний і чуйний ,
І я з нетерпінням
вважаю хвилинки
До зустрічі , коли ми
У розлуці з тобою ,
Мій найулюбленіший
І найрідніша !
Бажаю тобі я
У твій день народження
Здоров'я, успіхів ,
Удач і везіння ,
Легких доріг ,
Повернень щасливих ,
Мій найбажаніший
І найкрасивіший !

112345 (Голосів: 3 )

Моє сонечко , мій котик ,
Мій улюблений муженек !
Вітаю ! адже сьогодні
Твій народження деньок !
Кажу тобі сьогодні
Тільки ніжні слова ,
Подарую тобі сьогодні ,
Що в мріях ти загадав !
А ще зізнаюся , нарешті , -
Ти відмінний чоловік і чудовий батько !

112345 (Голосів: 1 )

І в смутку термін , в веселощів годину ,
Скажіть , хто підтримає нас?
Друга половина -
Коханий мій чоловік .
З Днем народження, дорогий ,
Милий , ласкавий , рідний.
Нехай збудуться твої мрії ,
Адже цього гідний ти !

112345 (Голосів: 1 )

Коханий чоловік , нехай світить нам
Твоя щаслива зірка !
Бажаю збутися всім мріям ,
Бути улюбленцем долі завжди !
Нехай новий день і кожна мить
Знову дарує радість буття!
Хай б'є любові твоєї криниця,
Доки крутиться земля !

112345 (Голосів: 1 )

Мій милий чоловік , мій вірний супутник життя ,
Моя надія , радість і мрія.
Сьогодні з днем народження вітаю ,
Дарую тобі лише ніжні слова ,
Яким немає перешкод і рамок ,
Слова любові і ніжності своїй .

112345 (Голосів: 1 )

Ти прибирання частіше роби
І довго не лежи ,
Щоб сходи в під'їзді
Чи не загадили бомжі.

112345 (Голосів: 2 )

Я тобі куплю в подарунок
Книжку «Камасутра ».
Вивчай сю науку
Вночі, вдень і вранці.

112345 (Голосів: 1 )

Бажаю тобі , дорогий ,
Удачі, гідної роботи ,
Величезного щастя , любові ,
Моїй невпинної турботи !
Бажаю тобі , мій чоловік ,
У всьому добиватися успіху!
Нехай вдома чекають відпочинок , затишок
І музика нашого сміху!
День народження листівка

Комментариев нет:

Отправить комментарий