четверг, 27 марта 2014 г.

поздоровлення для друзів

Вітаємо з днем ​​народження ,
Шолом свої ми поздоровлення .
Для підняття настрою -
Склав вірш ...
У тих віршах простих , з душею ,
Захоплюємося тобою .
Все в тобі , наш друг , прекрасно ,
І без слів все це ясно.
Весел ти і справедливий ,
Навіть дуже вже гарний.
Благородний , в міру смів ,
Майстер всіх домашніх справ.
Всі знайомі , друзі
Тягнуться до тебе не дарма ,
Про таких , як ти , сказали :
- Він розвіє всі печалі ...

412345 (Голосів: 7 )

Вітання близькому другу
Ангел - хранитель в ночі
Запалить над тобою 3 свічки ,
Першу - за любов ,
Вічного щастя новь .
Другу - за доброту ,
Правду і прямоту .
Третя свічка збереже
Тебе від негараздів і образ.

412345 (Голосів: 7 )

День народження - це круто ,
Це наче Кама Сутра
Для захопленої душі -
Так приємно , хоч танцюй !

412345 (Голосів: 20 )

Побажаємо ми тобі
Лише удач , перемог ,
Щастя і добра в долі
Довгих років без бід!

412345 (Голосів: 12 )

Прикольне поздоровлення від друзів
Бажаємо здоров'я , успіхів ,
Посмішок , веселощів та сміху ,
Віри , надії , удачі на додачу ,
Вірних друзів і міцної любові .
Найкраще все , що є на світі ,
в цей день обов'язково отримай !

412345 (Голосів: 6 )

Тобі бажаю я удач
І вітаю з днем народження !
Нехай не змінять ніколи
Ні оптимізм , ні натхнення !
Посмішки добрі друзів
Нехай піднімають настрій ,
Мрії збуваються скоріше ,
І буде рідкісним везіння !

412345 (Голосів: 4 )

здоровий рада
Не хворій і будь здоров ,
У цей світі не безгрішному
Хоч рада мій і не новий:
Будь в здорових успішним!

412345 (Голосів: 4 )

Веди тебе твоя доріжка.
Я побажати хочу тобі
Удачі. Зухвалості трошки .
І бути впевненим у собі.

412345 (Голосів: 7 )

З днем народження тебе вітаю ,
Радій в цей день не скучай!
Я бажаю тобі тільки щастя ,
Щоб воно полилося через край.
Все хороше хай запам'ятається ,
Все задумане здійсниться ,
Нехай очі твої щастям світяться ,
Нехай хороші люди зустрінуться !

412345 (Голосів: 14 )

Скажу я чесно , що не водночас ,
Надійний , чесний , вірний ,
Прийми слова , мій кращий друг ,
Від серця поздоровлень !
Вітальні листівки з днем народження фото

Комментариев нет:

Отправить комментарий