четверг, 27 марта 2014 г.

прикольні привітання дружині

Весна творить у природі чудеса -
Вона запалила любов в твоїх очах.
Весняний вітер в серце заглянув
І доброті назустріч відчинив !
Ти - як весна , світла і хороша.
Всі досконалість - тіло і душа!
Ти мені дала сяйво дня і світло в ночі.
Дозволь тобі любов мою вручити !

012345 (Голосів: 0 )

Свєтла , легка , красива і горда
Завжди йдеш по життю без праці .
Ти - віддана , ніжна дружина ,
І в серці чоловіка ти царішь одна.
Я з днем ​​народження тебе привітати радий ,
Ти - моя гордість , щастя і відрада !

012345 (Голосів: 0 )

Лине до півдня пташиний клин ,
Прощальна пісня брязкаючи ...
А я один все чекаю тебе ,
Як чекають весну ,
Як чекають зорю ,
Як перше кохання свою .
В саду осінньому на лаві
Шарудить холодна листя .
Лише про тебе мої слова ,
І думи все , і думки все
- Все присвячую я тобі .

012345 (Голосів: 0 )

З днем ​​народження , моє щастя !
Нехай за вікнами негода ,
Нехай холодний вітер дме ,
Нехай сніжинка поцілує
Тебе , мила моя ,
У казку дивну ваблячи !

012345 (Голосів: 0 )

Від самих жарких , найніжніших ,
Від самих трепетних слів
Твої без сну зімкнуться повіки ...
Потім , за святковим столом

У келихах відіб'ються свічки ...
Весь світ розлучається ... Ми одні ...
Як добре , що є на світі
Свої у всіх народжень дні.

012345 (Голосів: 0 )

Я кожним пелюсткою укрию
Твій безтурботний силует
І потаємний відкрию
Від усіх прихований секрет .

Букет - адже це не ворожка ,
Любові ромашковою не вір .
Я , на руках тримаючи русалку ,
Ногою скоріше прикрию двері.

012345 (Голосів: 0 )

Нехай ніколи , ніколи не закінчується
Віра твоя в настання весни ,
Нехай всі мрії і надії збуваються.
Явою стають казки і сни ...
У тебе відкрита душа ,
А характер - краще не знайти!
Ти в усьому , рідна , хороша:
Дочка турботлива , любляча мати ...

012345 (Голосів: 0 )

Мила , ніжна , світла, чиста ,
Нехай у цей день , коли ти народилася ,
Щастя тобі усміхнеться променисте ,
Бід і печалей мине напасть.

012345 (Голосів: 0 )

Кожен день дякую я ,
Що ти стала мені дружиною.
Всі квіти , всі поцілунки -
Все тобі , тобі одній !

012345 (Голосів: 0 )

О, як вона , твоя душа красива!
Ти як зірка була в моїй долі .
Хочу сказати за все тобі « дякую» ,
І до землі уклін віддати тобі !
Вітальні листівки з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий