четверг, 27 марта 2014 г.

побажання колишньому

Бажаємо просто від душі
Здоров'я, щастя , доброти ,
Чи не пам'ятай горя і бід ,
Живи щасливо до ста років.

412345 (Голосів: 14 )

Подивися , який чудовий день!
Радісно сьогодні мені і сумно ...
За тобою ходжу я наче тінь ...
У серці у мене любов , не порожньо ...

Нехай не разом ми вже з тобою ,
Нехай від болю серце рветься ...
З Днем Народження , дорогий!
Дружба наша чи не обірветься ...

Я бажаю в цей день тобі ,
Збутися всім твоїм бажанням !
Відданий , будь своїй мрії ,
І не вір розлуці , розставання ...

Нехай по життю поряд буде та ,
Що твоєю долею зветься ...
Згине нехай вся суєта
Радістю і щастям обернеться !

412345 (Голосів: 40 )

Бажаємо взяти від життя все , що можеш ,
А що не можеш - все одно бери ,
А нам скажи , куди все це складеш ,
А сам поки піди і покури

412345 (Голосів: 13 )

Бажаємо бадьорості душевної ,
Успіхів у житті повсякденному ,
Здоров'я міцного завжди ,
Не падати духом ніколи .

412345 (Голосів: 12 )

А пам'ятаєш , зірки запалювали одне для одного? ...
Улюбленим був , а став лише другом ...
Сьогодні без мене свій день народження
Відзначимо ... Але прийми хоч поздоровлення .

Бажаю щастя повні кишені !
Щоб не зіткнувся ти з бідою або обманом.
Бажаю в житті цілей досягати !
Друзів же ніколи не забувати.

412345 (Голосів: 42 )

Бажаємо життя без журби ,
Не псувати нервів без причини ,
Мати завжди веселий вид
Не знати , що , де і як болить.

412345 (Голосів: 10 )

Дозволь привітати з Днем народження
І довголіття побажати,
Нехай геть підуть тривог волненья ,
Щоб горя ніколи не знати!

412345 (Голосів: 10 )

Піднесених слів не будемо бажати ,
Бажань нездійсненних - теж ,
Здоров'я і щастя хочемо побажати ,
Відомо , що немає їх дорожче .

412345 (Голосів: 9 )

Нехай всі твої турботи
Повернуться вдячністю ,
А важка робота
Раптом обернеться радістю ,

Нехай всі твої тривоги
Умчатся вдалину з світанком ,
Хай щастя осяє тебе
Своїм променистим світлом!

412345 (Голосів: 26 )

Ми з тобою розлучилися давно ,
Тільки дата в серці залишилася .
Пам'ятаєш , пили колись вино ,
І як діти з тобою сміялися ?

Я сьогодні хочу побажати,
Щоб збулися твої всі бажання ,
Бути собою , ніколи не нудьгувати ,
І не знати ніколи розставання !
З днем народження картинки прикольні

Комментариев нет:

Отправить комментарий