четверг, 27 марта 2014 г.

суперові поздоровлення для дружини

Ми тобі бажаємо ясних днів ,
Світлої радості , блискучих удач ,
І відмінного здоров'я , що важливіше ,
Чим решенье життєвих завдань .
Бажаємо щастя особистого ,
Настрої відмінного ,
Щоб здоровою ти була ,
До весілля онуків доживи .

312345 (Голосів: 1 )

Без дружини будь-який чоловік -
Лише чоловіки половина.

312345 (Голосів: 1 )

Нехай говорять уже , що вік твій
Перевалив за кращий жіночий вік ,
Але ми клялися давнішні часом :
Для нас любов - як пісні і як повітря.

У твоїх очах я бачу знову й знову
Все те , про що я забути не в силах ,
І вічна не старий любов ,
Як свіжість очей твоїх , рідних і милих .

312345 (Голосів: 1 )

Відмінна господиня , мати, дружина -
Ти мені , як сонце , світло , завжди потрібна!
Ти народжена единственною бути ,
А я живу , щоб тебе любити.
Всі зробити для тебе зможу ,
Твою любов навічно збережу !

312345 (Голосів: 7 )

Твій день - мені це свято доріг !
Я буду багато дивувати ,
хочу як чарівник грати я
і подив народжувати !

Тобі квіти і поздоровлення ,
тобі обійми мої
лише ти одна на світі - чудо
будь назавжди зі мною ти .

312345 (Голосів: 3 )

Моєю улюбленою дружині - бовтанці ,
Сьогодні зберуться всі подружки ,
На свято твій наговорю всмак ,
Як велика очарованья владу!

Нехай у домі нашому - радість і спокій ,
Твої всі виконуються бажання ,
Тебе люблю , веселий ангел мій ,
Поспішаю послати тобі своє признанье !

312345 (Голосів: 4 )

У тебе сьогодні день народження
Бажаємо щастя і добра
І вічної юності цвітіння
Посмішок , сонця і тепла.

Будь молодий , завжди красивою ,
Бажаною , доброю і простий ,
Завжди привітною і милою
Завжди коханої, дорогою.

312345 (Голосів: 4 )

Сьогодні , в День народження твій ,
Бажаємо серцем і душею :
Здоров'я, бадьорості і сміху ,
У всіх справах твоїх успіху !

312345 (Голосів: 2 )

У тебе сьогодні день народження,
Сьогодні ти особливо мила ,
І я поспішаю озвучити поздравленье ,
Якого ти , може, не чекала !

Я побажати хочу тобі успіхів море ,
Посмішок , зірок і тишу ночей ,
Хай обминуть тебе біда і горе ,
Печаль і сутінок минулих днів

212345 (Голосів: 3 )

Ми поле життя перейшли з тобою ,
Ми разом стільки років живемо не дарма.
Працювали і сперечалися з долею ,
Один одному теплоту душі даруючи .
Нам було і зовсім легко і важко ,
Бідою і щастям життя було сповнене ,
Але й сьогодні ти , моя подруга ,
Як молоде деревце , струнка.
Твоє обличчя весняним вітром дихає ,
А що на ньому зморшки - не біда.
Адже це книгу нашого життя пишуть
Впевнено йдуть роки!
Вітальні листівки з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий