четверг, 27 марта 2014 г.

прикольні привітання друзям

Нехай втіляться всі хотіння !
Доля хай щастям нагородить !
Я вітаю з днем ​​народження!
Все в двадцять вісім попереду!

312345 (Голосів: 2 )

Півсотні років - ще тягар .
Я побажати сьогодні радий
Щоб розміняв ти в свій час
На сотню два по п'ятдесят.

312345 (Голосів: 3 )

День народження - це класно ,
Значить зовсім не марно
Ми прийшли до тебе сьогодні
Тому що одному

Так балдеть від наслажденья -
Це просто збочення !
Загалом, з днем тебе народження! ..
Чарку ... Тобто руку тисну

312345 (Голосів: 4 )

Сьогодні одного з Днем народження вітаю ,
Я щастя від душі бажаю тобі !
Подій казкових йде нехай череда,
А завтра буде краще , ніж учора!
Благополучним будь у всьому ,
Завжди коханим,
У роботі і справах - незамінним!
І поруч буде нехай завжди удача ,
Бажаю , щоб все було по силам !

312345 (Голосів: 6 )

Милий друг! Я вітаю
З днем ​​народження тебе ,
Я тобі бажаю щастя
І удачі і любові ,
Так само безліч успіхів ,
Виконання мрії .
Я бажаю і здоров'я
І, звичайно , доброти.
Я бажаю все , звичайно ,
Щоб знайшов свою любов ,
Посміхайся всім частіше -
Для друзів не шкода слів!

312345 (Голосів: 2 )

З друзями радість здається подвійно ,
З тобою і горе - тільки вполовину ,
Прекрасний світ , скажу , мій друг , тобі ,
Коли такі захищають спину.
З тобою хоч в гори иль хоч у бій ,
Мені немає надійніше одного,
Ти був і є лихий ковбой ,
Нехай буде вірним кінь , прекрасною подруга !

312345 (Голосів: 3 )

Нехай любов'ю оточують
Хай сонце світить
У День рожденья
І голубішають небеса.
І нехай любов'ю оточують
Рідні , близькі , друзі.

312345 (Голосів: 1 )

Хай буде все : гроза , хуртовини ,
Нехай буде радість і спокій.
А якщо дуже буде важко ,
То знай , що ми завжди з Тобою .

312345 (Голосів: 1 )

Хочемо привітати з Днем народження
Хочемо привітати з Днем народження
І щастя в житті побажати .
На життя не варто ображатися ,
Не варто в житті сумувати.

312345 (Голосів: 1 )

З Днем народження вітаю ,
І від усієї душі бажаю
Випити горілки від душі
Закусити шматком ковбаски ,
І покуштувати жіночої ласки ,
Грошей багато накосити ,
Наяву , як у казці жити !
Картинки з днем народження українською

Комментариев нет:

Отправить комментарий