понедельник, 31 марта 2014 г.

короткі вітання сестрі

Мила , кохана сестричка !
Вітаю зі святом тебе!
Славна, рідна моя пташка , як ти багато значиш для мене!
Я бажаю , щоб ти була здорова
І сповнена душевної доброти ,
Щоб доля з тобою не обійшлася суворо,
Щоб збувалися всі твої мрії!

412345 (Голосів: 19 )

З Днем Народження , сестричка дорога!
Будь щасливою і як троянда , розквітай .
Будь здоровою , моя мила , рідна.
Про братикові ніколи не забувай .

Ти на годик стала старше і доросліше.
Настав такий бажаний День варення.
Будь сьогодні ще краше , веселіше.
Любові бажаю , світу , вдохновенья !

Нехай у всьому тобі супроводжує удача !
Нехай тебе доля оберігає.
Нехай оченята ніколи твої не плачуть .
Нехай знайомий кожен поважає.

412345 (Голосів: 8 )

Своєю кузиною побажаю
Удачі, щастя і здоров'я!
Тепло , сердечно вітаю
І ставлюся з великою любов'ю !
Нехай інтуїція допоможе
Не робити в майбутньому помилок!
Нехай кожен день успіх помножить
І тривалість посмішок !

412345 (Голосів: 4 )

У твій день народження радості без краю ,
Веселий хміль нас сп'янив давно ,
Тебе , сестра , на танець запрошую ,
Чудес бажаю більше, ніж в кіно!
Знатна ти красою і плавною промовою ,
І виглядаєш - шістнадцять з невеликим ,
Здорова будь, шагай зорі назустріч ,
Негаразди нехай розсіються , як дим !

412345 (Голосів: 16 )

Ну що сказати , улюблена сестричка ?
Я подивлюся , ти все ж стала дорослою ...
Давно ль тебе я смикав за кіски ?
Тепер ти заплітає доньці коси.
Я п'ю за щастя ! Що для щастя треба ?
Щоб у всьому була удача з нами
І щоб завжди дивилася ти на брата
Щасливими закоханими очима !

412345 (Голосів: 10 )

Коли про дочку мріяли ,
Сім'я надією жила ,
Тебе , сестричка , дорога ,
На щастя мама народила !
Квіти , іграшки , поздравленья
Тобі летять на свято твій ,
І маса радісних хвилювань ,
Ми вітаємо всією родиною!

412345 (Голосів: 16 )

Моя улюблена сестра ,
Бути може , згадати нам пора
Всі наші сварки , наш запал ,
Хто що не так кому сказав ?
І як хотілося першим бути -
Все це згадати і ... забути!
Адже нас з тобою - ближче немає.
Удвох перевернемо весь світ.
Доб'ємося ми будь-яких нагород .
Так з Днем Народження , сестра !

412345 (Голосів: 27 )

Ти стала старше і розумніший ,
Взрослей , прекрасніше , красивіше!
Домоглася всього , чого хотіла ,
Весь цей рік - зіркою горіла.
Твій день народження настав,
Так наберися ти нових сил!

412345 (Голосів: 8 )

Успіху, радості , звершень
І до брата найтепліших почуттів!
Тебе я вітаю , ( Ім'я ) ,
І кожен день тобою сестра пишаюся !

412345 (Голосів: 7 )

Легше птиці в небесах ,
Найяскравіше полум'я багаття
теплий вітер у волоссі.
З днем народження , сестра !
І подарунків передзвін ,
Розмова друзів , рідних.
Всі розповість тобі він -
мій веселий стрункий вірш !
Обо все скажу тобі :
Будеш радісна завжди ,
Буде все в твоїй долі ,
І любові блисне зірка.
Багато ліній на руці.
Всі щасливі вони .
І по них, як по річці ,
Будуть плисти до удачі дні.
Буде плисти за роком рік ,
Будуть за успіхом - сміх.
У житті щасливий лише той ,
Хто , як ти , прекрасніше всіх !
Класні привітання з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий