четверг, 27 марта 2014 г.

прикольні вітання колишньому

Бажаємо багато - багато щастя ,
Побільше радості , добра ,
Посмішок світлих в день негоди ,
Здоров'я міцного завжди .
Живіть довго , без хвороб ,
Без прикрощів і тривог ,
Щоб тільки радість і удача
Переступали ваш поріг.

412345 (Голосів: 10 )

У цей світлий День народження
Всі приємні і милі .
виставляйте частування
На широкі столи.
Кожен гість зараз по дружбі
Побажати б Вам хотів
Миру в будинку і на службі ,
Довгих років і добрих справ.

412345 (Голосів: 10 )

Колишньому хлопцю сказати так хочу :
Знаєш , трохи про нас я сумую .
Але - вдячна , мабуть , долю
За зустріч , що дала і мені , і тобі ,
Будь щасливий , - так щиро я говорю ,
І хай вже інша мурчіт « я люблю» !

412345 (Голосів: 21 )

Тебе ми цінуємо , поважаємо ,
В тобі впевнені завжди
І з днем ​​народження вітаючи ,
Бажаємо щастя на роки.

412345 (Голосів: 6 )

Не сумуй, що дитинство не повернеться ,
Молодість - чудова пора.
Тільки побажати нам залишається
Щастя тобі , миру і добра.

412345 (Голосів: 12 )

Прийми звичайне прислів'я ,
Слугувало завжди , скрізь:
Бажаємо щастя і здоров'я ,
Посмішок бадьорих і т. д.

412345 (Голосів: 8 )

У цей чудовий день ,
Народився ти на світ !
Я для тебе лише тінь ,
Але шлю я свій привіт !

Нехай буде щастя неодмінно !
Нехай будеш щасливий тільки ти !
Нехай у твоєму житті я другорядна ,
І бути з тобою , лише для мене мрії ...

З Днем Народження , милий мій хлопчик !
Нехай з тобою буде все добре !
Нехай подарований мною зайчик ,
Охороняє тебе , якщо що.

412345 (Голосів: 13 )

Бажаємо жити та не тужити ,
Своїм щастям дорожити ,
У будні денежку збирати,
У свято мед да пиво пити !

412345 (Голосів: 10 )

Сьогодні тобі ми хочемо побажати
Великими кроками по життю крокувати ,
За кожним падінням нехай слід зліт
І в кожній стіні тобі буде прохід !

412345 (Голосів: 14 )

Так багато зим залишилося - за плечима -
Не Вам боятися років , що летять низкою.
І скільки весен Ви б ні зустрічали ,
Душа завжди хай буде молодою!
День народження листівка

Комментариев нет:

Отправить комментарий