понедельник, 31 марта 2014 г.

ПРИВІТАННЯ МАМІ З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ

Мамочка наша рідна ,
Ці ніжні рядки - тобі .
Самою милою і найкрасивішою ,
Самою доброї на цій землі.
Знай , тебе вважають діти
Кращою мамою на світі!

412345 (Голосів: 240 )

Мамочка , сьогодні
День народження твій !
Будь такою ж модною ,
Доброї , заводний !

Багатьох років бажаю ,
Радуй нас завжди !
Мама , вітаю !
Я люблю тебе !

412345 (Голосів: 139 )

Наша ненька , рідна ,
Не вважай свої року.
Ти ж у нас молода
І красива завжди !

Так залишся ж такою
Ти на довгі роки ,
Будь нам яскравою зорею
І не меркні ніколи!

412345 (Голосів: 236 )

Рідна ! Кохана! Ти нам потрібна!
Добра і красива ти , серцем ніжна.
Здорової завжди і веселою будь,
Хай сонце удачі освітить твій шлях .

412345 (Голосів: 121 )

Мамуля , мама , з днем ​​Народження!
Ти краще за всіх , прекрасніше всіх !
Ти будь щасливою , без сумніву ,
І чекає тебе у всьому успіх!

Тебе люблю і поважаю ,
Адже ти - мій істинний кумир !
Здоров'я міцного бажаю ,
З тобою нехай радіє світ !

412345 (Голосів: 62 )

Ніхто любити так не вміє.
Як беззавітно мати плекає .
І за любов таку діти
Завжди в боргу , все життя у відповіді !

412345 (Голосів: 31 )

Бажаємо в будинку теплоти ,
У справах - успіху ,
Великого щастя , довгих років
І море обожнювання ,

Мати все потрібне завжди ,
Жити з неприхованою насолодою ,
У своєму колі , серед рідних ,
Відзначити день народження !

412345 (Голосів: 62 )

З днем Народження , мила мама !
Ти для нашої сім'ї , немов хранителька храму.
Так побажаємо тобі міцного здоров'я , довгих років ,
Щоб ти не знала ні горя , ні бід .
Будь завжди яскравою , красивою
І воістину радісною і щасливою !

412345 (Голосів: 76 )

Як у дитинстві , я до тебе пригорнись
І поцілую ніжно.
Зізнаюся , мама , що люблю
У сто разів сильніше , ніж раніше.

Бажаю світлих , ясних днів ,
Здоров'я і удачі!
Ти бережи себе і знай ,
Що дуже багато значить!

412345 (Голосів: 121 )

Мила матуся , сонечко ясне ,
Чистий , добра, дуже прекрасна
Щастя тобі , здоров'я на століття ,
Вічно живи наш рідний чоловік.

Чи не знай турбот , живи щасливо
Нехай говорять тобі завжди :
" Як ця жінка красива
І безмежно молода! "
Вітальні листівки з днем народження для дітей

Комментариев нет:

Отправить комментарий