пятница, 28 марта 2014 г.

смішні смс привітання на день народження

Я сьогодні тобі бажаю
Чистої і великої любові !
Нехай якомога частіше сяють
Від щастя очі твої !

412345 (Голосів: 3 )

Нехай у цей день ,
Тобі веселіше сонце світить ,
Квіти під ноги падають килимом ,
Бажаю я тобі : здоров'я, щастя , світла ,
Всього того , що називається добром !

412345 (Голосів: 3 )

Нехай проблем побільше буде !
А куди ж без них .
Адже з проблемами лихими
Цінуєш кожну мить !

Ну а якщо у вашому житті
Ніяких турбот ,
Ні клопоту і немає мук , -
ви , напевно , жмот ​​,

Скряга підлий і нероба ,
І заздрісник злий ,
І взагалі , злочинець стриманий ,
Грубий і худий .

Вам тоді залишилося тільки
Лягти і вмирати .
Або виправлятися терміново
Щоб добрішими стати !

Ну а якщо ви по життю
Дядько цікавий -
Вітаємо з днем ​​народження ,
Від душі і з піснею!

412345 (Голосів: 11 )

У день народження - молодіти !
І , звичайно, не старіти!
Лихо свічки задувати ,
Ніколи не забувати -

Нехай року летять швидше ,
Тільки серцю веселіше
часу наперекір
Зберігати в душі запал !

приймаємо поздравленья
І всі знаки восхищенья !
Наповнюй скоріше келихи ,
Буде свято небувалий !

412345 (Голосів: 8 )

Нехай буде в житті все , що потрібно , ніж життя буває , хороша: любов, здоров'я , щастя , дружба і вічно добра душа .

412345 (Голосів: 8 )

Вісімнадцять дзвінких років! Ти прекрасна! Безперечно ! Так само будь завжди красива , у житті кожен мить щаслива. Будь, любима , весела , світла білому мила . Добрих років тобі бажаємо , з Днем Народження вітаємо!

412345 (Голосів: 5 )

Нехай у цей день , в променях сяючи , життя втілить твої мрії. Я щиро тобі бажаю : любові, добра і краси!

412345 (Голосів: 5 )

Рости великий ! - Бажали в дитинстві. Тепер , напевно , буде доречно побажати: Продовжуй рости над собою!
З днем ​​народження тебе !

412345 (Голосів: 5 )

Хоч ти і став сьогодні на один рік старіше , але я тебе все одно люблю!

412345 (Голосів: 7 )

Бажаю , здоров'я на довгі роки , хай повз пройдуть всі печалі, знегоди , нехай радістю , щастям іскряться очі , і тільки від сміху виблискує сльоза. C днем Народження !
Картинки з днем народження прикольні

Комментариев нет:

Отправить комментарий