четверг, 27 марта 2014 г.

коханому чоловіку побажання

Я душі не чаю в чоловіка ,
Пощастило мені , що приховувати ? !
Джентльмен , хорошою дива ,
Ні додати , ні відняти!
Дорогий мій , дорогоцінний ,
Я хочу тебе назвати
Кращим чоловіком у Всесвіті ,
Як дружина , тепло обійняти!

312345 (Голосів: 5 )

Коханий чоловік , нехай світить нам
Твоя щаслива зірка !
Бажаю збутися всім мріям ,
Бути улюбленцем долі завжди !
Нехай новий день і кожна мить
Знову дарує радість буття!
Хай б'є любові твоєї криниця,
Доки крутиться земля !

312345 (Голосів: 6 )

Як здорово бути заміжня ,
Любити і бути коханою !
Ти зробив мене радісною ,
Задоволеною і щасливою!
На край землі піду з тобою ,
Своїм законним чоловіком !
І багато раз скажу знову ,
Що ти один мені потрібен!

312345 (Голосів: 8 )

Чого тобі , мій милий , побажати ?
Будь щасливий ти на різні манери
І продовжуй безтурботно бенкетувати
Під покровом Марса і Венери !

312345 (Голосів: 2 )

За тебе , коханий!
Ах, до чого нікчемні всі порівняння ,
Мені приходять у хвилини натхнення !
Одне я знаю : ти завжди мені потрібен -
При сонце , при місяці , в натовпі і в тиші ,
І навіть у темному сні , на самому дні -
Ти потрібен мені !

312345 (Голосів: 2 )

Забери мене в казковий світ ,
Де я буду одна з тобою.
Ми влаштуємо там святковий бенкет ,
Віддамося любові неземної .
Щоб бачити могла я твій лик
І стосуватися тебе рукою.
Дай мені щастя хоча б на мить ,
Весь віддали лише мені одній .
Подаруй мені любов свою .
Будь зі мною самим собою.
Ласкою душу зігрій мою .
Поринь в чари зі мною.

312345 (Голосів: 3 )

З днем народження , тебе ,
З днем ​​народження !
У цей славний денечек весняний
Тобі побажань не злічити ,
У них все найпотаємніше є!
А головне - щоб весна і любов ,
Завжди розбурхували почуття і кров !
Щоб побут сірістю своєї
Чи не затьмарив і кожен твій день ,
Тільки сонячним був !

312345 (Голосів: 2 )

З святом , коханий чоловік ,
Будь здоровий і щасливий ,
Не лінуйся , не бий байдики ,
Пий не надто часто!
Я , звичайно ж , жартую !
Що такий сумний ?
Просто я сказати хочу :
З Днем Народження , милий !
Ти опора всієї сім'ї:
Мені і нашим дітям .
Ми тобою пишаємось все ,
Кращий чоловік на світі!

312345 (Голосів: 2 )

Коханий чоловік ! Що побажати тобі ?
Ти зроблений з крутого тіста.
Мені добре з тобою завжди , скрізь.
Союзу нашому не тісно.

312345 (Голосів: 2 )

Моя любов тебе зберігала ,
Коли в дали ти був , мій милий .
Моя любов тебе зустрічала ,
Коли повернувся. нехай чимало
Є попереду шляхів - доріг ,
Турбот , бажань і тривог ,
Але дороговказом ;
Моя любов завжди з тобою !
Привітальні листівки з днем народження українською

Комментариев нет:

Отправить комментарий