понедельник, 31 марта 2014 г.

побажання для тата

Все, що досягнуто і що вмію ,
Твоя заслуга , татко рідний!
Тебе я вітаю з днем народження,
Бажаю тобі щастя , дорогий!

412345 (Голосів: 29 )

Хочу , щоб між цих рядків
Мої ти зрозумів почуття ,
Будь щасливий , тато , будь здоров ,
Живи , рідна , без смутку !

412345 (Голосів: 78 )

Тобі в день рожденья , татусь , привіт !
Усі просять тебе лише про це -
Живи ти і здрастуй ще багато років ,
Нас радуй своїм добрим світлом!

412345 (Голосів: 30 )

Як не вистачає мені тебе , батько ,
Але нам сьогодні дарма все расстоянья ,
З ранку в твій день від сонця тепле світло ,
Живи завжди , будь щасливий , добрий батя !

412345 (Голосів: 62 )

Улюблений тато - з днем ​​народження,
Ти непідвладний сивині ,
То лише поземки порошенье ,
Здоровим будь, ти дорогий нам !

412345 (Голосів: 24 )

Татко милий , тато рідний
Зі святом татко , наш дорогий
Стіл ми накрили і торт спекли
А ти на застілля друзів запроси

Щастя, здоров'я бажаємо тобі
У житті щоб не було місця біді
Жив щоб весело і не тужив
Щоб сім'ю свою міцно любив

412345 (Голосів: 91 )

Нехай можливості завжди
Перевершать бажання ,
Чи виправдаються сповна
Ризик і очікування!

412345 (Голосів: 39 )

Не буде у країни турботи ,
Ніхто не буде без роботи ,
І війнам всім прийде кінець ,
Коль буде біля керма батько !
І щоб завершити портрет ,
Тепер, з рожденьем вітаючи ,
Ми визнаємо , добра бажаючи ,
Таких як ти , сьогодні немає !

412345 (Голосів: 36 )

Дорогий мій татусь , з Днем Народження тебе !
Прийми від усього серця поздоровлення від мене .
Нехай старість обходить тебе стороною ,
Нехай біди і негаразди покриються пеленою .

Бажаю не знати тобі горя і негода ,
Бажаю, щоб у будинку жило тільки щастя ,
Нехай не вважає зозуля року ,
Невеликі проблеми для тебе не біда!

Нехай здоров'я і сила завжди б'ють ключем ,
Нехай віра і правда стануть в житті мечем.
Думай лише про хороше, живи і насолоджуйся ,
І більше ніколи ти ні з ким не лайся .

412345 (Голосів: 51 )

Тепла душевного , привілля ,
Бажаю , тато , я тобі ,
Щоб був веселим , був здоровим ,
Був першим щоб у будь-якій грі !
Листівки з ювілеєм

Комментариев нет:

Отправить комментарий