четверг, 27 марта 2014 г.

ПРИВІТАННЯ дружині З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ

Страстей - виснажливих ! Труднощів - коротких !
Брильянтів - не менше, аніж 40 каратів !
Сантехніки - імпортною ! Пологів - без болю!
Проблем - ніяких! Шифоньєрів - без молі !
І. .. здається ... щось ще ми забули ...
А -а- а , ясно!
Любові !
І сервантів - без пилу !

512345 (Голосів: 1 )

Хай сонце світить яскраво- яскраво
У білих ласкавих беріз ,
Удач бажаємо і успіхів ,
Здоров'я, бадьорості завжди ,
Благополуччя на всі прийдешні роки!

512345 (Голосів: 9 )

Днів бажаю світлих , довгих ,
Не рахувати свої роки ,
Нехай же щастя в твоєму домі
Оселиться назавжди!

Нехай тече твоє життя нескінченно
І не старий , проходять роки.
Будь же доброї , щасливої ​​, безтурботної ,
Оточеній любов'ю завжди .

512345 (Голосів: 5 )

З днем ​​народження , дорога ,
Поздоровляємо від душі .
Тост підняти за твоє щастя
Ми давно вже поспішаємо .

412345 (Голосів: 7 )

Завяли пізні квіти ,
Сумує горобина біля вікна ,
А в серці ти моєму одна.
І в цілому світі , в цілому світі
Тебе ріднею , желанней немає.

412345 (Голосів: 5 )

У удачу вір , твори себе ,
Твори мрію ,
неухильно люблячи
Лише висоту.

Так буде кожен крок шляху
Теплом зігрітий .
Бажаємо ми тобі цвісти ,
Не знаючи бід.

412345 (Голосів: 3 )

З днем народження вітаємо ,
Добрих років тобі бажаємо ,
Щоб жила в своєму будинку ,
Як оладишек в меду ,
Була личком білого
І очима весела ,
Щоб сонце тебе гріло ,
Щоб у житті все встигла !
Вітаю з днем народження
І бажаю тобі надалі ,
Всупереч турботам багатьом,
Розквітати і хорошеть !

412345 (Голосів: 13 )

Твій день народження ! він самий
З мною улюблених днів Землі -
Коли в капусті тато з мамою
Тебе на радість мені знайшли.

О, простота моя свята !
Помилився досвідчений мій очей:
Він мені сказав , ти - золота ,
А ти - не золото. Алмаз .

Ти так красиво ходиш , дихаєш .
Як сонцю , радію тобі .
Ні, від мене ти не почуєш ,
Що нам з тобою не по долі .

Я подарую тобі світанки ,
Квіти з усіх лугів Русі ,
Я присвячу тобі сонети -
Ти тільки грошей не проси.

412345 (Голосів: 22 )

Будь, як нині : витонченою і стрункою ,
На шляху своєму бід не зустрічай .
Будь як і раніше мудрою , спокійною ,
Будь терпимою і близьких прощай .

Душа твоя втоми не знає
І життя моє , як сонце , освітлює
І зігріває очей твоїх тепло
Ти молода рокам своїм зло !

412345 (Голосів: 11 )

Бажаю щастя багато-багато ,
Хочу щоб в житті не простий
Твоя квітуча дорога
Не стала вузькою стежкою !

Ще любові тобі бажаю
Величезною чистої як сльоза ,
І щоб по житті посміхалися
Твої прекрасні очі.
День народження листівка

Комментариев нет:

Отправить комментарий