четверг, 27 марта 2014 г.

другу привітання з днем народження

У цей чудовий день,
Ми разом зібралися.
І згадати все не лінь,
Як роки нам далися.
Але друг, з тобою завжди
Ми будемо радість згадувати.
І не забудемо ніколи,
Все, що довелося нам побачити!
Тобі бажаю на шляху везіння
І вітаю з днем ​​народження!

012345 (Голосів: 0)

Хочу, щоб в житті у тебе все вийшло,
Задумане щоб здійснилося,
Кар'єрне зростання щоб був стрімко високим,
Межа мрій був невимовно далеким.
Хочу, щоб зустрів дівчину-красуню,
Машину щоб купив, яка тобі сподобається,
І нехай здійсняться всі поздравленья,
Що чуєш ти сьогодні,
У День рожденья!

012345 (Голосів: 0)

Все в нашій дружбі я ціную:
У бесідах щирість, довіра ...
Вона, як старе вино,
З часом ставиться почтеннее.
І в цей день хочу я побажати,
Щоб жив ти довго і щасливо.
За дружбу, про яку можна лише мріяти,
Тобі, мій друг, хочу сказати «Дякую!».

012345 (Голосів: 0)

Я сьогодні без сумніву
Побажати тобі хочу:
Жартів, радості, везіння,
Щоб все було по плечу!
Щоб зимові бурани
І гарячий літню спеку
Не ламали твої плани.
Друг мій! Щастя - бути з тобою!

012345 (Голосів: 0)

Нехай родичі кимось нам дані
І з цим усім доводиться рахуватися,
Але вибирати друзів собі вольні
Ми, на щастя. І вольні з ними розлучитися.
Так знай - тебе я не хочу втрачати.
Бажання взаємне, сподіваюся.
Хочу тобі сьогодні побажати:
Будь щасливий! Будь здоров! І з Днем Народження!

012345 (Голосів: 0)

Ти зрозуміти мене зумієш,
Де ніхто і не зрозуміє,
Всю печаль-тугу развеешь,
Що ненавмисно знайде.
І, подумавши неупереджено,
Я хочу тобі сказати:
Ти - ріднею рідного брата,
І везіння побажати.

012345 (Голосів: 0)

Я мільйон тобі не подарую
І ламборджині я не обіцяю.
Зате, знай, друг - як тебе ціную
Сьогодні з днем ​​народження вітаю.
Всього побільше - радості, друзів
І щастя що б у повітрі літало
Йти по життю стало веселіше
А від негараздів і духу не залишилося!

012345 (Голосів: 0)

У твоє свято, мій друг,
Світ ласкавий навколо -
Тобі все кругом посміхається.
Бажаю перемог,
Щоб твій був весь світ!
І тост мій тобі присвячується.
Прекрасних звісток,
Хороших друзів
Бажаю тобі щодня я!
Рішення задач,
Серцевих удач
І радості до несамовитості!

012345 (Голосів: 0)

Вітаю з Днем народження
І бажаю щастя,
Тільки радості, везіння,
Обходячи негоди.

012345 (Голосів: 0)

Скільки є людей навколо -
Близьких і не дуже.
Але лише ти мій найкращий друг -
Знаю це точно.
Листівки з днем народження прикольні

Комментариев нет:

Отправить комментарий