понедельник, 31 марта 2014 г.

побажання з днем народження чоловыку

Тебе сьогодні вітаємо ,
Від усієї душі тобі бажаємо :
Щасливих днів і ніжної ласки ,
Принцесу милу з казки ,
Перемогу важку в боротьбі -
Нехай всі дістанеться тобі !

212345 (Голосів: 4 )

Нехай буде цей день
Всіх інших щасливіше ,
І яскравіше , і світліше , і радісніше всіх ;
Нехай буде життя твоє
Глибокої і красивою ,
Нехай освятить її веселий дитячий сміх!
Люби рідних , друзів
І будь у відповідь коханим,
Чи не знай зради і прикрості розлук ,
Завжди і всюди будь непереможним ,
Не забруднивши при тому душі і рук.

212345 (Голосів: 5 )

Ти з тих , хто цілей досягаючи ,
Знову прагне до нових рубежів !
Віри в свої сили не втрачаючи ,
Ти всього домогтися можеш сам !
Стане нехай простим , що було складним ,
Близькими - далекі мрії ,
Навіть неможливе - можливим!
Кращого заслуговуєш ти !

212345 (Голосів: 6 )

Бажаю життя довгих днів
Щоб забув ти про лікарів
Щоб був глибокий, щоб був широкий
І сповнений грошей гаманець!

Бажаю заразитися оптимізмом
Бути бадьорим навіть вранці в понеділок
А так же , займайся альпінізмом ,
Адже я тобі бажаю ГОРУ ГРОШЕЙ!

212345 (Голосів: 2 )

На твоєму на Дні Народження
Я крутим спортсменом стану
Кандидатом у майстри
У підніманні склянок !

212345 (Голосів: 2 )

бажаю :
Якщо жарти , то з приколом ,
Якщо свято , то веселий .
Якщо одного, друга ніжного ,
Якщо щастя , то безмежного .
Якщо зустрічі , то інтимної ,
А любові , так вже взаємною!

212345 (Голосів: 3 )

Бажаю бізнесу і сексу , тобто, кажучи радянським мовою : Успіхів у праці і щастя в особистому житті!

212345 (Голосів: 2 )

Хочу сказати тобі я в цей день -
Моя любов завжди з тобою , як тінь.
Любов до тебе - як динозавр велика ,
Вона - як космос , без кінця і краю !
Я не можу тримати її в секреті.
Люблю тебе я більше всіх на світі!

212345 (Голосів: 1 )

Друг! У мене до тебе найдовше побажання!
Бажаю тобі довгих рублів і довгих відпусток в компанії з довгоногими красунями !

212345 (Голосів: 2 )

У житті слабким зараз не місце ,
Тільки сильним везе в долі .
З крутого ти зроблений тесту.
Так удачі у всьому тобі !
Картинки з ювілеєм

Комментариев нет:

Отправить комментарий