воскресенье, 14 августа 2016 г.

Короткі SMS Привітання Одному з Днем Народження

В цей день компанією негучної
Ми в шинку за сто наллємо,
Тебе, друже, добрим словом
Привітаємо дружнім столом!


Якби був живий, друже мій, у кольорі юних років,
Щоб радість не мала б регресії,
Скажу без лестощів - краще друга,
Інші не розглядаю версії!


Мені здається, що ми знайомі сто років!
Мій друг, хочу любові я побажати,
І щоб ніколи не сумувати,
І щоб життя твоє було без бід!


Один, бажаємо ми навічно
Щастя і любові тобі,
Щастя щоб нескінченно
Йшло з тобою по долі.


Друже, нехай шлях буде довгий,
Щоб ні колючок, ні каміння,
Завжди щоб був гарний і молодий,
Твоє здоров'я п'ємо - налий!


Для тебе, друже, враз
Зробимо, що хочеш,
Вітаємо в брови, в очі,
Будь щасливий, що є сили!


Народу багато гірше п'яниць, -
Так казав старий Хайям,
Гріха немає, з святом привітати,
Ну, і по чарці, друган!


Пацан, привіт, давно знайомі,
І бачилися вже давно,
Поспішаю привітати з днюхой нової,
А може випити заодно?


Скажу чесно, що не раптом,
Надійний, чесний, вірний,
Прийми слова, мій найкращий друг,
Від серця привітань!


Хай тебе удача не покине,
Успіхи нехай прийдуть юрбою.
Веселеньких, прекрасних, мирних
Бажаємо днів на свято твій!





Ти той, про якого пісні співають,
Завжди захистиш одного спину,
Нехай вітри веселі щастя несуть,
І ти завоюєш всі вершини!


Коли я дивлюся в дзеркало, я зітхаю,
Тому що я знаю, що дзеркало не бреше,
Ти старієш, як і я, а значить, ти теж бачиш,
Що ти стаєш старим парубком.
З днем народження!

Комментариев нет:

Отправить комментарий