воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Дочки у віршах

Бажаємо доньці дорогою
Успіхів, здоров'я, щастя.
Щоб троянди на душі цвіли
І не було негоди.
Хочемо, щоб життя було світлим,
Щоб Ти карнавал була,
І щоб лихих не знала бід.
Живи, рідна, багато років.


Донька, радість ти моя,
З днем народження тебе!
Хай летить до тебе удача!
На конях нехай принци скачуть!
Будь веселою, але слухняною,
Гордою, але не байдужою!
Доброю чи й лагідною,
Життя хай буде сказкою!


Коли ти вперше відкрила
Великі очі блакитні,
Я зрозуміла, що в цих очах
Вся моя життя, любов і ласка,
Як ніби в них живуть два сонця,
Як ніби це - два віконця
У світ чистоти, посмішок, сміху,
Де кожен новий день - потіха,
Де кожен новий крок - подія,
І кожна людина - відкриття,
І де, взявши пензель і фарби,
Весь світ могли ми зробити казкою!
Ти виріс, моя крихітка,
Красивою, розумною, доброю, чуйною,
Нехай щастям життя твоє іскриться,
І яскравим сонцем осяється!
Надійся, вір у свою удачу,
Нехай у серці добром і гарячому
Виблискує дорогоцінним каменем
Любові величезною дар безцінний!


Донечко мила! Сонечко ясне!
Ніжний ти мій пустотливий вітерець!
Ти - все чарівне, ніжне, ясне
Юний, прекрасний милий квітка!
Залишайся завжди симпатичною, товариською,
Щедрою на почуття і щирий сміх,
Будь чудової і чудовою!
Нехай чекає тебе щастя, любов і успіх!


У улюбленої доньки день народження!
Цю дату нам не забути
І хочу тобі вірш
Я з подарунком разом подарувати.
Доню, красивою залишайся,
Розумною будь і ласкавою завжди.
І рідним частіше усміхайся –
Подаруй нам довгі роки.


Найулюбленіша моя
І найкраща на світі,
Доню, тобі бажаю я:
Хай сонце для тебе все яскравіше світить!
Нехай для тебе ростуть прекрасні квіти
І радують своєю чарівністю!
Нехай збуваються всі твої мрії,
Нехай всі твої здійсняться бажання!


Яскрава зірочка в оселі сяє,
Радує близьких, в захваті друзі!
Метеликом легкої і строкатою пурхає,
Не захоплюватися дівчиськом не можна!
Доню, любимо тебе всією душею,
Ти – наше щастя, надія і світло!
Вирости доброю, здоровою, великою,
Ніжною і ясна, як літній світанок!


З днем народження тебе,
Улюблена донечка.
Добра і славна,
Ніжна і мила.
Щастя хай зустрічається,
Забудеться Горе,
Радість не кінчається,
Всі бажання збудуться!


Повзе на гору половина життя
Її квапимо, щоб стати дорослішими,
Ось, здається, забралися, ось вершина
І до іншої рукою лише подати.
Ти не поспішай на вищу забратися,
З неї року лавиною летять
І дні тяглися що, підметушаться
І полинуть зграйкою курчат.
Промчало дитинство, юність пролетіла.
Року діточок принесли..., копієчку,
Вони грають, дарують, б'ють вміло,
Ти відхиляйся, щоб не по тім'ячку.
А, взагалі, доча, що тебе вчити,
Сама мені фору даси – ти в формі, в силі.
Хочу, щоб веселіше було жити!
Щоб діти тільки радість приносили!
Щоб у житті було більше днів прекрасних!
Вони прекрасним зроблять і рік.
Так, будуть всі твої зусилля не марні!
Так, захистить тебе Всевишній від негараздів!


Вітаю, донечка рідна,
З цим яскравим і святковим днем.
Ти живи, і квіткою розцвітаючи,
Всіх зігрій своїм червоним вогнем!
В життя моє ти увійшла, наче диво,
Пеньем райських і ласкавих птахів.
Ти іспей чарівництва з посудини,
Щоб не відало щастя меж!
Щоб життя прожила без помилок,
Щоб супутницею радість була.
Тільки моря любові і посмішок,
Океану добра і тепла!


Дорога, улюблена донька!
Ось і твій день народження прийшов,
В нашому житті мелькнув яскравою крапкою,
Щоб завтра на рік сховатися вдалину...
Ми бажаємо тобі в день народження
Бути щасливою і радісною бути;
Ну, а ми в кожному мить життя
Нашу дочку не втомимося любити!


Нехай тобі приносить радість
Кожен день і годину будь,
Щоб завжди ти посміхалася,
Захоплювалися всі тобою!
Щастя коханій донечці,
Ніжних слів, доброти,
В житті яскравою і красивою
Щоб збувалися всі мрії!





Мій любий, мій квіточку,
Красотулечка моя!
Багато є на світі дочок,
Але одна ти у мене!
Дурисвіт-смехотунчик,
Немов м'ячик пустотливий!
Як люблю тебе, мій промінчик!
Будь завжди, завжди такий!


У день народження, дочка, бажаємо,
Щоб збувалися всі твої мрії!
Щоб завжди красивою була ти,
Як перші весняні квіти!


Ти виросла - ну як в це повірити!
Ти в нову тепер вступила життя.
Перед тобою відчинені всі двері,
І попереду стільки чудес - тримайся!
Тебе чекають подорожі по світу,
Ти тільки починаєш жити
Так багато таємниць, загадок і секретів,
Тобі їх має бути ще відкрити.
Сама вирішуй, куди тримати свій шлях,
А ми завжди готові дати пораду.
У спробах щастя ж не гріх ризикнути,
Тобі вже цілих вісімнадцять років!
І якщо потрібно - раді допомогти.
Досягти цілей точно зможеш ти.
Ми так пишаємося, що у нас така дочка!
Нехай всі твої здійсняться мрії!


Дочка моя, пустотлива пустунка,
Даруєш радість велику собою.
В тиші срібла повного місяця
Порушуєш мій сон і спокій.
Ти сьогодні прощаєшся з дитинством,
І очі смарагдом горять.
Але знайомишся з почуттям – кокетством,
І закохуєш в себе всіх хлопців!
З Днем народження, мила доню!
Мій веселий, рідний вітерець!
Нехай подарує зірку з неба нічка,
Квіточка – один пелюстка!


В твій день народження, люба,
Доня мила моя,
Добра і щастя побажаю,
Любові, здоров'я і тепла.
Нехай Бог береже тебе від бід,
Нехай збудуться твої мрії.
Ти ясний промінчик, яскраве світло
І наше щастя – теж ти!


Обожнюєш вбиратися,
Любиш солодощі, квіти!
Так приємно милуватися
Донечкою такий, як ти!
Все, що хочеться, рідна,
Нехай станеться скоріше,
Збудеться мрія будь-яка
В житті радості твоєї!


Мила доню,
Сонечко червоне,
Свіжий морський
Пустотливий вітерець!
Ти – все чудове,
Світле, ясне,
Ніжний і юний
Прекрасний квітка!
Будь симпатичною,
Здоровою, товариською,
Щедрою на почуття
І щирий сміх!
Будь життєрадісною
І чудовою,
Чекає тебе щастя,
Любов і успіх!

Комментариев нет:

Отправить комментарий